• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ja då..

Porsan

Efraim
2-Faktor
Spencer66 skrev:
10C38805-EE23-427D-9779-4AC196C58386-9161-00000972BE3E7712_zpsd4df6f86.jpg

Tungt! Stort grattis!
 

Isodor

Audemars
Sen är borstat guld på det där sättet riktigt snyggt.

Hur är armbandet?

Hoppas det inte är lika sladdrigt som Hublot's. Min TAG för 30k var fan skönare än Hublots!
 

Edin

Panerai
Du och MK alltså.. :D

Men har du ägt en tidigare? Tänkte på bilden ute på gatan eller är du så bundis med Rob E att du får låna klockor?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Lite som Tom Crusie säger till Jack Nicholson i "A few good men":

"I want the truth!"

(tyvärr svarar ju då Jack, som vi alla känner till, "you cant handle the truth")

Spence - ut med språket - har du tjackat en guld-aquanaut? Lovar, vi kan ta sanningen...
 

Ricrob

Patek
Eftersom jag är läskunnig OCH gärna läser hela tråden så kan jag ju inte säga varken bu eller bä... Fan Spence, har du inte hört att man inte ska ropa "vargen kommer!"..? Ut med språket nu! :lol:
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Dyrkar man Rolex köper man väl inte en Patrik Filip....tror det är ett hoax......
 

Helvetia

Cartier
haha, man ser på blicken att han förstår allvaret efter att du har sagt åt på skarpen att inte bita i den eller slänga den i golvet.

Helt galen klocka!
 
Topp