• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jacob

Fedor

Cartier
Köpte av Jacob på distans och är mer än nöjd! Otroligt informativ och hjälpsam. Efter transaktion och mottaget objekt fick jag god tid på mig att lämna in objektet hos AD för check innan affär slutfördes till fullo. Extremt professionell och trygghetskänslan var total hela vägen igenom!

En riktigt goodguy och jag kommer definitivt att handla av honom igen nästa gång tillfälle ges. 10 poäng!!!

Tack Jacob!:happyhappy:
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Har köpt 2 klockor av denne man och precis som man kan förvänta av en slättkrigare från östra götaland så är allt tipp topp! F2F leverans och en otroligt trevlig lunch, vad mer kan man begära? En affär med Jacob lämnar ingen besviken, F2F rekommenderas :D
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en länk av Jacob,som skickades på prov först. Inga konstigheter och mkt trevlig ha att göra med. Good guy!!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Köpt av Jacob denna gång. Klocka i prisklassen 10k. Skickades välpaketerad och snabbare än blixten. Snabb i kommunikation och en riktig hyvens karl!
 

Patrik J

Rolex
Byt-köpte en klocka i 100k-regionen av Jacob. Allt fungerade givetvis ypperligt. Bara att skriva under på alla ovanstående superlativer.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Sålde en Rolex Yacht-Master till @Jacob. Dealen gick helt smärtfritt och pengarna var på kontot illa kvickt. Gör gärna affär med denne trevlige herre igen!
 

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
100% goodguy, åkte nästan halva vägen var för att göra klart affären så snabbt som möjligt. Kunnig och en skön kille att prata klockor med. Skulle utan att tveka göra fler affärer.
 

Eken87

Breitling
Gjorde precis en riktigt smidig & snabb affär med Jacob på klockträffen i Norrköping. Köpte hans vintage omega.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Gjort F2F-byte med @Jacob. Affären präglades av gott snack och framförallt smidighet och ärlighet. Rekommenderas starkt.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Gjorde distansbyte med klocka i 60k-klassen med @Jacob .

Kändes tryggt och bra. Seriös och ärlig objektsbeskrivning. 100% goodguy, trevlig dessutom :D
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Köpte en panerai 372 från Jacob och jag är mer än nöjd. Jacob skrider inte med orden utan är ärlig rakt igenom både i annons men i vad han lovar.
Sen är han en rolig och skön snubbe dessutom så det kan inte bli annat än fullpott till denna herre.
Gör gärna fler klockaffärer med dig framöver!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köp/bytt en Rolex av Jacob. Snabb, rak och ärlig kommunikation. Bra paketerat och rakt igenom en mycket trevlig affär! Skulle definitivt göra affär igen!
 
Topp