• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger-LeCoultre Heraion Kronograf

Pris
10 500:-
Returpolicy
Om något inte stämmer
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer min Jaeger-LeCoultre Heraion som jag ägt i drygt ett halv år. Köptes här på KS av en annan medlem men säljer den nu för att finansiera ett annat klockköp!
Kan skicka klockan mot förskotts betalning eller så kan den hämtas face-to-face i Växjö.

Ref nr. Q115531, Tillverkad ca 1990, 34mm, originallänk, mechaquartz, safirglas, kronograf, längd ca 165mm, "Gradue Pour 30 Pulsations" och kommer utan box och papper

Min första klockförsäljning på KS, har däremot gjort ett tidigare köp på forumet som var denna klockan.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/watchludde.159415/

Pris: 10 500 kr

Hör gärna av dig för fler frågor eller om fler bilder önskas
Mvh Ludwig


Bilder
 

Bilagor

  • IMG_1167.jpg
    IMG_1167.jpg
    118.4 KB · Visningar: 30
  • IMG_1169.jpg
    IMG_1169.jpg
    321.2 KB · Visningar: 28
  • IMG_1172.jpg
    IMG_1172.jpg
    441.4 KB · Visningar: 25
  • unnamed (1).jpg
    unnamed (1).jpg
    354.7 KB · Visningar: 24
  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    481.3 KB · Visningar: 27
Senast ändrad:
Topp