• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Jaeger lecoultre master control date

Genci86

Basic
Pris
40000
Returpolicy
om ej äkta
Bilder Skickat
  1. Ja
Bytes
Intresserad av allround klockor gärna på länk. Mindre dykare (max 42mm) från Omega eller Panerai extra intressanta! Kan lägga emellan uppåt - dock max 20k.

Bakgrund

Nyligen i min ägo igen efter service hos Nymans i Stockholm (Mars 2020) med tillhörande 2 års garanti på utfört arbete (kvitto medföljer). Köpt ursprungligen på Nymans Ur i Västerås 2014 (kvitto medföljer givetvis också). Jag köpte av @Tourbillon här på forumet 2017

Säljer min fina fina JLC Master Control date. Klockan kommer med fullset, yttre & inre box, alla manualer, certifikat etc. Kommer på ett tredjeparts läderband i mörkgrått. Kommer med gör även det svarta original croq läderbandet. Slänger även med ett helt oanvänt band i mörkbrunt läder. Klockan är i ypperligt skick men bär givetvis spår av användning.

Skicket är mycket gott - polerades i samband med service - får såklart ganska fort en del mindre oundvikliga små märken – inga dings eller större anmärkningar som jag kunnat identifiera.

Affär
Affär görs F2F på mitt kontor i Stockholm (city) med fördel. Kan skickas försäkrad men du står givetvis för risken och betalar i förväg. Jag står för frakten inom Sverige. Betalning endast med Swish.

Kort fakta
Fullset: Ja (inre+yttre box, manualer samt alla kvitton)
Skick: 4/5
Referens:1548420
Urverk: Automatiskt givetvis JLCs egna inhouse calibre 899/1
Uttagen: Nymans Ur Västerås 2014
Service: Full service Nymans Ur Stockholm Mars 2020 (kvitto finns)
Tavla: Cream/Ivory
Diameter: 39mm
Höjd: 8,5mm
Vattentät: 5 ATM
Glas: Safir

TACK KS för annonsplats! :)

8FA2BA1D-F353-4C1A-B505-2561187B946E.jpeg
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg