• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Jaeger LeCoultre Reverso Classique Ute igen

DDraper

Basic
Pris
33500
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Reverso Classique ref. 250.8.86, dvs med manuell uppvridning och som namnet antyder med de klassiska måtten 23mmx38mm. Klockan kommer med den vita boxen (på sina ställen lite sliten, lädret på kudden där klockan ligger har spruckit men långt ifrån en katastrof skulle jag säga), ifyllt cert och två JLC-manualer. Med hänger även en kundkopia av originalkvittot. Uttagen -97 i England. Klockan servades tidigare detta år. Full service med rengöring och en lättare polering. Finns papper på detta.
Klockan kommer i mycket bra skick skulle jag säga. Ingen gravyr. Tavla i bra skick, fin boett och ett urverk som dras upp fint.
Sitter just nu ett no name brunt läder på i gott skick. JLC-buckle. Jag slänger även med ett helt nytt och helt oanvänt JLC-strap. Är ett klassiskt strutsband som är en välkänd kombo med just Reverson. Begagnat nypris på bandet brukar mig veterligen ligga på från 2000 kr och upp en bit. Jag slänger med en länk nedan på ett likadant band.
https://www.ebay.com/itm/143340870983

Finns i Stockholm för kaffe och affär. Föredrar f2f för båda parters skull. Vid frågor och funderingar så är det bra att dra iväg ett pm.
Pris: 33,5'. Tidigare 34', 35' .
Byten: Grand Seiko, Cartier, Omega, Rolex, Tudor & IWC i stål eller en kul Seiko är att föredra men kan säkert finnas annat av intresse. Kan gå upp eller ner beroende på klocka.

Önskas fler, andra eller bättre bilder så hojta till så ska jag göra mitt bästa för att leverera det.
JLC.jpg
JLC1.jpg
JLC2.jpg
JLC3.jpg
JLC4.jpg
JLC5.jpg
JLC6.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp