Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske!?, du måste lova att skaffa en passande rassligEn typ sprillans 78360, rätt skönt med så fin länk men kanske fixar en 9315 sedan.
Tack alla!![]()
Kanske!?, du måste lova att skaffa en passande rasslig![]()
Gick ut till poolen för lite bättre bilder nu när barnen sover middag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det en s k Great white?
Great white är seadweller ref 1665![]()
Mig veterligen är great white endast ref 1665, dvs sea dweller. Men någon får gärna rätta mig om jag har fel? Konstigt att dr watch skriver så annars.Ok. Jag freebasar lite efter att ha läst Dr Watch annonsen nedan
Märke: Rolex
Modell: Submariner 1680 Great White
En original, servad & vintage Submariner 1680 med full dokumentation (40mm) Klockan är i ett mycket gott opolerat skick med en fantasktisk fin patina. Orginal Great White submariner tavla med matchande original visare och original insert. 5 milj serie från slutet sv 70 talet. Fin 93150 Oysterlänk helt utan stretch.
Säljes med 1 års garanti, original boxar, cert & certhållare, tags & ankare, flertal servicekvitton & inköpskvitto.
Vårt pris: 55000:-
Mig veterligen är great white endast ref 1665, dvs sea dweller. Men någon får gärna rätta mig om jag har fel? Konstigt att dr watch skriver så annars.
Grattis, vågar du doppa den i poolen![]()
Mig veterligen är great white endast ref 1665, dvs sea dweller. Men någon får gärna rätta mig om jag har fel? Konstigt att dr watch skriver så annars.
Ja - egentligen är det SD 1665 som kallas Great White... Tror Bernt (Dr W) använder uttrycket "great white" för gamla målade tavlor som är kritvita, och ej har patinering. Detta för att få det att låta lite bättre helt enkelt, men tror han vet att det uttrycket egentligen hör ihop med SD och ej Sub - men han är ju en säljare![]()
Lite så...Som när vitguldsindextavlor marknadsförs som " Biccarini".
Då har jag en great white Tudor Sub då.![]()
Han är i USA nuGrattis till en mycket snygg klocka.
Tråkfråga, hur gick det med tullen?
Grattis till en mycket snygg klocka.
Tråkfråga, hur gick det med tullen?
Är i USA och dom lär väl knappast slita den av handleden, hoppas jag
edit. Klart jag ska momsa och tulla![]()
Så gör man bara med skitklockorFör säkerhetsskull kan du föra in den i anus och sedan föra in den i Sverige. Klockrent. Har sett att dom gör så på film .-)
Så gör man bara med skitklockor![]()