• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag efterlyser en gratis Rolex klocka i guld.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hej!

Ifall du är en generös person eller vill träna på att vara riktigt generös så ger jag dig den möjligheten nu! Eller så är du bara sjukt jävla blåst i huvudet eller oändligt jävla RIK.

Eftersom jag inte får handla någon klocka själv innan jag har gått ner 16kg till midsommar, så lägger jag istället ut denna efterskänkes tråd och hoppas att någon ska vara snäll och nappa. Jag har gått en 3 dagars prova på kurs på Borensberg urmakarsskola för några år sedan och då lärde jag mig mer om målsättning och vikten av att ha en bild av vart man vill i framtiden.

Vänligen PM mig ifall du har en Rolex Daytona eller en Submariner i helgulds klocka till övers som kanske bara ligger och dammar i någon låda eller roterar i någon schysst winder!

Äha, förresten ...skit samma, jag tar vilken Rolle i GULD som helst, så länge den du skickar är i Roséguld.

Nu kan du göra mig riktigt glad och hjälpa mig uppfylla min dröm!

Evigt Tacksam!

PS; Jag hoppas att frakten ingår när ni skickar klockan!

Mvh // Af Sjodahl

Tillbaka
Topp