N.Bathes
Silver
Har tyckt det var synd att man bor så långt ifrån en Rolex AD sedan Carlssons ur i Helsingborg lades ner... Har 20 mil drygt och det är lite långt när man vill åka och kolla lite då och då ju mm. Testa en klocka hur den känns på handleden mm.
Men iallafall så körde jag till Helsingborg/Väla för att kolla lite och samtidigt kolla på omega/IWC mm
Gick in i butiken och frågade fast jag visste Att dom ej säljer Rolex.... (Synd dom kunde ju börjat nu när Carlssons inte finns mer?)
Ni har inte Rolex, sa jag...
Då sa säljaren vi kan ta hem en till dig!!!
Jag sa att jag var intresserad av en DSSD blue
Han gick och ringde
Kom tillbaka
Sa att det är minst 6 månader väntetid och valutan kan gå upp så klockan kan lätt bli mycket dyrare när du ska betala den vid hämtning....
Men jag tycker att lägger man handpenning så är klockan köpt och man skall inte behöva riskera ett prispålägg? Tänk om man beställde en bil med viss leverans tid och r du hämtar ut den säger säljare
Jaha det blir 27000:- extra pga valutan.
Och sen blir det väl krångel med annat när man inte köper från "Riktig" Rolex butik....
Han snackade mycket om Att Omega 9300 verket var bättre osv och jag fick två omega klockor för samma pris som Rollen. men det är ju Rolex jag vill ha... Sa jag- Grrr....
Säljer dom inte Märket skall man nog inte köpa där?
Nej
Nog bättre ta flyget upp till Rob?....
Men iallafall så körde jag till Helsingborg/Väla för att kolla lite och samtidigt kolla på omega/IWC mm
Gick in i butiken och frågade fast jag visste Att dom ej säljer Rolex.... (Synd dom kunde ju börjat nu när Carlssons inte finns mer?)
Ni har inte Rolex, sa jag...
Då sa säljaren vi kan ta hem en till dig!!!
Jag sa att jag var intresserad av en DSSD blue
Han gick och ringde
Kom tillbaka
Sa att det är minst 6 månader väntetid och valutan kan gå upp så klockan kan lätt bli mycket dyrare när du ska betala den vid hämtning....
Men jag tycker att lägger man handpenning så är klockan köpt och man skall inte behöva riskera ett prispålägg? Tänk om man beställde en bil med viss leverans tid och r du hämtar ut den säger säljare
Jaha det blir 27000:- extra pga valutan.
Och sen blir det väl krångel med annat när man inte köper från "Riktig" Rolex butik....
Han snackade mycket om Att Omega 9300 verket var bättre osv och jag fick två omega klockor för samma pris som Rollen. men det är ju Rolex jag vill ha... Sa jag- Grrr....
Säljer dom inte Märket skall man nog inte köpa där?
Nej
Nog bättre ta flyget upp till Rob?....