• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaggis

Sorubim

Audemars
Denna gång köpte jag en Marathon av @Jaggis . Precis som förra gången en mycket trevlig, korrekt och snabb affär. Väl paketerat samt klockan i kanonskick. Absolut en goodguy!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
En trevlig liten pratstund i bilen, diskussion kring nya gemensamma köp/säljmöjligheter och ett byte av pengar resp klocka. Alla tiders! Goodguy!
 

Rholm

Cartier
Har köpt av Jaggis F2F och kan instämma med övriga att han är 100% Goodguy..!! Trevlig och korrekt dessutom… ;)

Mvh
 

Limpas

Cartier
Mötte Jaggis för att köpa en Sinn av honom. Väldigt trevlig kille och en mycket smidig affär även denna gång. Rekommenderas varmt!
 

Fred72

Cartier
Köpte en klassisk Citizen Aqualand av Jaggis. Fokuserad, effektiv och tillmötesgående, allt gick klockrent...
100% GOODGUY.
//Freddan
 

brazda

Breitling
Köpt en Santos som levde upp väl till beskrivningen! Snabb och smidig f2f-affär.
Trevlig som fan och sympatisk inställning till en rookie som mig :)
 

dnill

Cartier
2-Faktor
Köpt en Kingston av Jaggis för en massa år sedan, köpte en Seiko i veckan med delbyte. Lika bra som alltid!
100% goodguy!
 

Kapten Baines

Cartier
2-Faktor
På mindre än en vecka blev jag ägare till en Doxa Sub (en Searambler 1200T) tack vare Jaggis. Rak och trevlig kommunikation hela tiden (typ 40 meddelanden utbyttes). Bra pris, trevlig och snabb affär - Jaggis får definitivt tummen upp.
 
Topp