• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaja okej då... (Snälle herr Spence kolla inte!)

ZQT

The Banker
2-Faktor
JakobZ skrev:
Lite bilder: (här finns fler för den intresserade viewtopic.php?f=2&t=5065 )

PyR1WZw.jpg


yfLS7Kk.jpg


CIIAYBR.jpg


6NWqvwN.jpg


g44EYWZ.jpg


Lite bilder från idag, fick hem ett nytt band, racing i ljus mocka, grym skönt!


Bandet är köpt av Andreas Weinås, bloggare på King. Vet inte var han har köpt det från!
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Gillar verkligen det där från singular! Vilken variant (färg) är det? Tror du det skulle passa på min ds action diver? Hiss llr diss?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fifflio skrev:
Gillar verkligen det där från singular! Vilken variant (färg) är det? Tror du det skulle passa på min ds action diver? Hiss llr diss?


Det finna tre färger hos singular. Det är inte det ljusbruna och inte det svarta. Vetefan om det kommer att passa alltså, divers passar sällan med läderband.

Men vi skulle kunna ses och så får du testa bandet själv ett par dagar innan du bestämmer dig? Vi kan ju höras mer via pm!
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Du har nog rätt! Men ibland blir man så himla sugen att testa haha:)! Ja absolut vore trevligt att ses någon gång och snickesnacka lite, problemet i veckorna är bara att jag slutar jobba 18,00 varje dag, kör dhl express budbil så blir ganska sena kvällar i veckorna..
 

Fred72

Cartier
Stort grattis!

Sitter här och funderar på varför jag sålde min, kommer inte på någon bra anledning...
 
Topp