• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

James Bond

Amme

Cartier
Bond fan jag är undrar jag varför det inte finns nån Bond tråd här? :)
Bond har inte bara burit några ikoniska klockor utan även andra kommersiella produkter vi (KS) gillar och diskuterar. Bilar, skor, kläder, glasögon, gadgets m.m

Så vad tror ni, blir det Rolex eller omega i #Bond25?
Rolex är ju hetare än nånsin så dom är nog inte intresserade. Ska dom vara tidsenliga så bör han väl köra Mclaren men det finns ingen ”stilig” sådan så Bentley eller Aston blir det nog igen
 

JacquesCosteau

Panerai
2-Faktor
Producenterna har haft kontrakt med Omega sedan 1995, och Craig dök upp i ny reklam för dem strax innan det var tänkt att produktionen inför nya filmen skulle dra igång:
OMEGA_DANIEL_CRAIG300MHeader.jpg
 

Amme

Cartier
Omega och Aston Martin (eller mclaren om det nu byts) lirar inte :)
Ian Flemming skulle smälla av om han fick veta att dom sålt ut hans karaktär. Men Money talks ;)
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Blir väl omega, hade varit skoj med ett höftskott och ta en tudor istället, själv förespråkar jag återgång till Seiko :D På bilfronten gissar jag att det blir något eldrivet.
 
D

Deleted member 26382

Guest
Tänkte säga att det finns massor av bilder på hans omega. Detsamma med bilen så är det Aston som gäller.
 
D

Deleted member 26382

Guest
Gillar inte denna alltså.
Åf i min stad hade två stycken när spectre kom, filmversionen
Ångrar att jag Köpte Den vanliga versionen.
 
Topp