lätt moddad skx007
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jörgen N skrev:Ricrob skrev:Jörgen N skrev:Planet Ocean XL från 2011, mint condition med box och papper !
![]()
Min gamla? Köpte du av Danne10?
Stort grattis till ett bra köp isf, den var fantastisk och skicket är som sagt mint!
Korrekt , köpt av Danne10, trevlig kille.
Var tvungen att ha en PO igen, hade en tidigare som jag sålde, men fick ett återfall nu när han sålde.
Köpte du den ny ?
daviden skrev:Vem orkar sammanställa allt?
Den där var grymt snygg_robban skrev:![]()
Rolex 5513 årsklocka blev det denna månad
leben skrev:daviden skrev:Vem orkar sammanställa allt?
Ramlar ju in klockor hela tiden. Hinner inte med![]()
![]()
![]()
Nu ska jag ha uppdaterat (igen). Puh..... :mrgreen:
Borde inte vara nåra fler nu.
Zenith skrev:Dags att skapa en tråd för februari's inköp också? Vore riktigt kul sedan om ett år sammanställa 2013 inköp av klockor samt hur mycket pengar vi lyckats skänka till till välgörenhet!
Ricrob skrev:Sjuk lista är bara förnamnet!
Snabb summering ger oss följande: Antal shoppers 97. Antal inköp totalt 172. Flitigaste shoppern Scaramanga med 7 inkomna.
172 inköp under den månad som är känd för återhållsamhet och knäckebröd.. :shock:
leben skrev:Ricrob skrev:Sjuk lista är bara förnamnet!
Snabb summering ger oss följande: Antal shoppers 97. Antal inköp totalt 172. Flitigaste shoppern Scaramanga med 7 inkomna.
172 inköp under den månad som är känd för återhållsamhet och knäckebröd.. :shock:
Stabilt räknat.
Ska vi även summera hur mycket pengar det handlar om![]()
![]()
Om jag köpt ett hekto skrot eller inte återstår att se. Men det som är på väg och ska/skulle levereras i morgon har irriterande länge legat på detta läge i tracking-tjänsten. "Delay Due To Congestion En Route. Recovery Action Underway" I England används denna formulering för allmänna trafikstörningar/problem. Har ni några andra tolkningar?