• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JB_XII

JB_XII

Rolex
Hej! Har vi gjort en affär tillsammans?
Skriv gärna vad du tyckte! :)

Ha de gött!

Med vänlig hälsning, Johan
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka till @JB_XII och det är verkligen en kille som jag kan rekommendera! Bra och smidig kontakt. Pengarna satt på kontot innan klockan ens packats ner. En riktig hedersman! 100% GG!
 
Senast ändrad:

Size

Omega
Köpte min första klocka här på KS ifrån @JB_XII . Detta på distans. Hur smidigt som helst och han är seriös och lätt att göra affärer med. Rekommenderar andra att göra affärer med honom. Goodguy!
 

Henmell

Cartier
2-Faktor
Köpte en WAY211A av Johan. Klockan var lika fin som förklarat i beskrivning, affären var trygg, trevlig, smidig och gick väldigt snabbt! Kan varmt rekommendera honom och jag gör gärna affärer igen! GG :)
 

StoneCold

Omega
Superbra kille att göra affär med! Bra kommunikation, perfekt förpackad vara.
Varan var i precis det skick som aviserat! Rekommenderas! 100% goodguy!
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Köpte en Seiko SKX och det var en väldogt smidog affär. Justerade länken så att den skulle passa åt mig innan leverans! Grymt! :)
Kan rekommendera andra att göra affärer med @JB_XII
 

mmh

Panerai
2-Faktor
Sålde ett par band till @JB_XII utan några som helst problem. Trevlig kommunikation och snabb betalning i förskott dessutom. 100% good guy!
 
Topp