• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jesborn

Jesborn

KS Explorers Club
2-Faktor
Hej, skriv gärna ett par ord om vad du tyckte om affären. Allt gott!

Senast ändrad:
Sålt en Seiko till @Jesborn . Rakt igenom en väldigt angenäm upplevelse! Trevlig dialog och utan något som helst krångel. Jag gör gärna fler affärer

Gjorde en bytesaffär, Rolex mot Rolex. Klockren kommunikation, tillmötesgående supertrevlig och en schysst deal för båda. Rekommenderas helt klart!

Sålt en klocka till @Jesborn och det var rakt igenom en mycket trevlig upplevelse. En riktigt trevlig kille som jag gärna gör fler affärer med. Utan tvekan 100 % Goodguy!

Jag köpte två klockor på distans av @Jesborn (för vem kan motstå en bra paketdeal?) :)
Från början till slut en genomtrevlig affär - snabb, tydlig och trevlig kommunikation, väl förpackat och skickat utan dröjsmål.
Klockorna precis som beskrivna och som grädde på moset låg det ett par extra bonusband i paketet 👍
Skulle mycket gärna göra affärer med @Jesborn igen. Good Guy poäng: 10/10.

Bytte Rålex på distans med Jes. Supersmidigt och en av de trevligaste klocksnackarna jag stött på. 100% GG

Senast ändrad:
Köpt en dyrare klocka på distans av @Jesborn och kan intyga om att det är en kanontrevlig klocksnackare! Supersmidig och trevlig affär, 100% GG som jag gärna gör affärer med igen😊

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp