• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jeser90

Jeser90

Diamant
2-Faktor
Hej!

Är relativt ny här, så har inte hunnit göra några större affärer, men i framtiden kan det alltid vara bra att finnas här ifall man gör någon/några köp eller sälj här på Forumet:)

Köpt en Seiko av @Jeser90! Väldigt bra snabb och bemötande gällande frågor. Extremt snabb frakt och bryr sig om att köparen ska vara nöjd. 100% good guy!

Sålt till Jesper. Grymt trevlig, snabb betalning, bara positivt rakt igenom. Gör gärna fler affärer i framtiden. Definitivt GG!

Gjorde F2F-affär med Jeser90 i dag. Han köpte en sommarbeater av mig. Perfekt hela vägen. Mycket trevlig Goodguy som rekommenderas.

Har gjort ett byte med Jesper utan problem. Mycket smidigt, 100% goodguy, gör gärna affär med herrn igen!

Gjorde ett f2f byte med Jeser90, bra kommunikation innan mötet och inga konstigheter vid affären. Trevlig kille, absolut goodguy.

Köpt en Vostok av jeser. Mycket trevlig att göra affärer med, rekommenderar verkligen! Snabb kommunikation och väldigt tillmötesgående.

Fridens liljor

Senast ändrad:
Jag har köpt en klocka av ultratrevlige Jeser90. Allt perfekt; snabb leverans och föredömlig packning. En angenäm bekantskap! :)

Bytt en klocka på distans med Jeser90.
Föredömlig kommunikation och packning och snabbhet. 100% öppna kort och 100% goodguy. Jag skulle utan att tveka göra fler affärer med denna hedersman.

Bytte en Orient mot en brons-Armida. Supernöjd med allting!
Jesper gav från början ett trevligt och ärligt intryck. Affären var över på ett litet kick!
Goodguy alla dagar i veckan!
edit: Episkt packat var det också!

Tillbaka
Topp