• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jeser90

D

datorerik

Guest
Köpte en Seiko klocka av Jesper. Fick hem paketet morgonen efter! Blixtsnabb leverans, bra packat, bra pris och grym produkt. Väldigt vänlig och snabb på att svara. Skulle definitivt göra affärer med Jesper igen :)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Har gjort min andra klockaffär med @Jeser90 och är väldigt nöjd.
Otroligt välpackat och smidig kommunikation som vanligt. Skyndade sig för att se till att jag hade klockan innan julafton! :) 110% Goodguy
 

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Zodiac av mig, trevligt snack och smidig med betalning. 100% GG
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Förbannat trevlig, snabb och på gränsen till för bra packat. 11/10, goodguy uti fingerspetsarna.
 
Vi känner varandra vid det här laget. Mycket trevlig kille. Tar alla frågor innan, som det ska vara. Inte svår om det uppstår strul. Rimlig och lösningsorienterad.
Så det här är en representat för den smidiga affären.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt av Jesper och även denna gång en angenäm affär :). Allt som det skulle, mkt väl packat och inga konstigheter. Trevlig konversation också. Kan utan tvekan rek affär med @Jeser90 :). 100% nöjd!
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Jeser en självklar goodguy. Köpte en zodiac alldeles för billigt samtidigt som jag var knölig gällande frakt men jeser skötte sig super och bjussade på lite extra kläder till dinkan.
 

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Världsbäst. Köpte en Zodiac av gentlemannen och allt var lätt, smidigt och precis så som det ska vara. GG
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
@Jeser90 sålde en zodiac till mig och kan bara yttra mig gott om affären! Trevlig att snacka med, köpet flöt på bra, klockan var väl nerpackat!
100% GG rekommenderar verkligen!
 
Topp