• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jesper1993 / Jcwatches

Köpte klocka på distans av Jesper, kan bara starkt rekommendera. Snabb leverans, trevlig och bra kommunikation samt att klockan var i väldigt fint skick. GG 100%

Sålt en Omega PO till denna 100% GG. Trevlig och korrekt kontakt från start till slut.
Herrn bor dock så långt bort från mig som det är möjligt i detta avlånga land så tyvärr blev det ingen f2f affär. Men som norrlänning är man van vid det faktumet.
Betalning kom direkt när han hade bestämt sig och jag hoppas verkligen att vi kan göra fler affärer i framtiden och att vi då även kan träffas för lite klocksnack.
Stort TACK för en smidig affär.

Sålt en Breitling på distans till Jesper. Väldigt trevlig och affären var snabb och smidig. Även min första försäljning på forumet så uppskattar förtroendet! 🙏

Helt klart Goodguy och skulle gärna göra affär i framtiden igen.

Tillbaka
Topp