• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JLC feedback och referenser önskas

Zebastian

Breitling
Köpte en Datejust 1601 av JLC, måste säga att bilderna inte gav klockan rättvisa, den var fantastiskt, och förhandlingsproceseen var smidig och vi kom överens perfekt!

Vi sågs F2F och som den nybörjare jag är i klockvärlden fick jag ett väldigt bra första intryck av KS och JLC fick affären att kännas trygg!

5/5
 
  • Like
Reactions: JLC

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Jag har sålt en Rolex till @JLC på distans! Mycket smidig affär och snabb betalning. Han är 110% GG och någon jag kan tänka mig att göra affärer med igen:)
 
  • Like
Reactions: JLC

Kris-Auli

Omega
Nu går vi tillbaka i tiden. Året var 2015 och jag inser att jag inte skrivit något kring JLC. Köpte en Tudor minisub (min första "riktiga" klocka) av honom f2f. Fantastiskt bemötande och skulle gärna göra affär med honom igen. Kan verkligen rekommendera!
 
  • Like
Reactions: JLC

Pippo

Omega
2-Faktor
Köpt klocka av @JLC på distans. Min första affär på KS och allt fungerade klanderfritt! Rak dialog och trevligt bemötande trots mina 0 referenser uppskattades särskilt. Klockan var fin den också! 100% GG.
 
  • Like
Reactions: JLC

Johled00

Panerai
2-Faktor
@JLC

Min fru köpte klocka till barnen, tyvärr var banden bra förstora.

Efter att sökt efter 16mm, hittades ett hos JLC
Han är en gentleman och såg till att ett av barnen kan bära sin klocka genom att bjuda på det.
110% GG således!

Och som tack så fick bcf en slant i hans namn.

received_1159432101064061.jpeg
 
  • Like
Reactions: JLC

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt lifestyle F2F av @JLC, rak och tydlig kommunikation via PM som ledde till en mycket trevlig pratstund vid affär. 100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: JLC

HerrThunell

Breitling
Köpte alligator deployment band och ett alligator bälte av JLC samt livsbevarande kläder. Samtliga köp gick otroligt smidigt och han var väldigt ärlig med skicket och beskrivningen av varorna, genomgående utmärkt kommunikation. Väl paketerat och skickades snabbt, och när varorna kom var de, om något, bättre än reklamerat.

Köp här utan bekymmer!
 
  • Like
Reactions: JLC
Topp