• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

JLC feedback och referenser önskas

Sålt en jacka till JLC på distans. Snabbt och smidigt, trevligt bemötande. Gör gärna affärer igen med honom, Goodguy. :)

Hej
Köpte en Rolex som leverade snabbt, smidigt och enligt mitt förmenade var i bättre skick än bilderna gav vid handen
JLC rekommenderas av mig varmt som goodguy
Med vänlig hälsning,
Ola G

• Like
Reactions: JLC
Vill passa på att lovorda JLC. Jag köpte en Daytona av honom i januari vilken jag blev rånad på under helgen som var. Inte nog med att den inledande affärer gick mycket smidigt, den gode klockvännen har också bistått med en massa hjälp i samband med min anmälan till försäkringsbolaget. Stort tack!

P.S. för de som vill göra JLC glad så tycker han om Skotsk Whiskey :)

• Like
Köpt lifestyle av JLC och är väldigt nöjd. Bra beskrivning, kommunikation, snabb på att skicka och bra paketerat. Handlar gärna igen vilket är det bästa betyg jag kan ge någon...

• Like
Köpte en vintageklocka av JLC och allt var enligt beskrivning och som utlovat. Smidigt affär där JLC informerade om när han hade skickat paketet och även bilder innan paketering och efter paketering. Välemballerat! Till och med mer emballerat än ett paket från Kina med bubbelplast utanför och innanför lådan samt några varv tejp.
Kan rekommendera JLC, trevlig person!

Tack!

• Like
Gjorde en OT bytesaffär med @JLC, vi har även gjort affärer tidigare. Alltid lika trevligt, gott snack och blixtsnabb leverans. Mina varmaste rekommendationer, 100%

• Like
Gjorde en specialbeställning av två armband, är mycket nöjd. Höll mig uppdaterad och var lätt att ha och göra med. 100% goodguy

• Like
Tillbaka
Topp