- Pris
- 43000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en JLC Memovox Reveil, ref 141.8.97 från 1997. Nästintill fullset från svensk AD med inner- och ytterbox, ifyllt cert, manualer och värderingsintyg (enda som saknas är klockkudden i boxen). Köptes från Fredmans Ur för 52.900kr den 12 mars 2026 och kommer med 2 års garanti (mars 2028).
38,5mm exkl krona, 13,5mm hög och vattentät till 50m. Automstiskt urverk som fungerar utmärkt och larmet ringer som det ska. Service ska vara gjord 2025 enligt Fredmans Ur. Nytt original läderband på original JLC-viklås.
Enda att anmärka på är att det finns en liten lackskada centrerat på tavlan. Enligt Nymans går det att sätta i en ny tavla för ca 4-5k. Lackskador på dessa tavlor verkar vara ett relativt vanligt fenomen på just denna modell och jag har sett flera sådana tavlor ute på C24. Tagit hänsyn till detta i priset! Billigaste fulldet på C24 börjar på 71k.
Pris: 43.000kr inkl Värdefrakt
Mina omdömen:
klocksnack.se
38,5mm exkl krona, 13,5mm hög och vattentät till 50m. Automstiskt urverk som fungerar utmärkt och larmet ringer som det ska. Service ska vara gjord 2025 enligt Fredmans Ur. Nytt original läderband på original JLC-viklås.
Enda att anmärka på är att det finns en liten lackskada centrerat på tavlan. Enligt Nymans går det att sätta i en ny tavla för ca 4-5k. Lackskador på dessa tavlor verkar vara ett relativt vanligt fenomen på just denna modell och jag har sett flera sådana tavlor ute på C24. Tagit hänsyn till detta i priset! Billigaste fulldet på C24 börjar på 71k.
Pris: 43.000kr inkl Värdefrakt
Mina omdömen:
Limeee
Köpt en toppfin Moncler-jacka för ett sanslöst bra pris av @Limeee . Supersmidigt rakt igenom, rekommenderar starkt!
Senast ändrad: