• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Joakimlundberg

goldfish

Omega
Sålt en klocka till Joakim.
Smidig och väldigt snabb! Skulle inte tveka på att göra fler affärer tillsammans med denna goodguy!
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Köpt Klocka i 20k segmentet av denna goda herre (på distans) och har bara positivt att säga.

Träff GG aproved!
 

SCM

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka på distans av Jocke. Snabba svar, snabbt skickat och mån om att jag skulle vara nöjd med affären. Kan bekräfta att han är en Good Guy!
 

Plantan

Cartier
2-Faktor
Köpt en Rolex på distans. Supertrevlig säljare och klockan var över förväntan. Snabb leverans och väl emballerat. Kunde inte var mer nöjd! Definitivt 100% GG och gör gärna affär igen.
 

Dedj

Omega
2-Faktor
Köpt klocka F2F. Supertrevlig och snabb kommunikation. Klockan var dessutom över förväntan. 110% GoodGuy, gör gärna fler affärer i framtiden :)
 

Bofors

Cartier
2-Faktor
Skulle genomföra bytesaffär med Joakim. Min BB58 mot hans BB36 och en mellanskillnad åt mitt håll (mellanskillnaden skulle jag få 1-3 dagar senare. Här var överenskommelsen gjord.

Någon timme går och Joakim lämnar in klockan hos postombudet och jag får till mig försändelse-ID. Jag skulle lämna min klocka under kvällen/morgondagen (enligt överenskommet).

Två timmar senare får jag ett meddelande där Joakim vill blåsa av affären pga kärleken till klockan. Erbjuder sig betala en mindre summa för att kompensera emballage jag köpt samt returfrakten (tog förgivet jag skulle lösa den?).

I framtiden gör jag inga affärer denna medlem.
Till er som funderar på att göra en affär med @joakimlundberg skulle jag rekommendera följande: säkerställ att denna herre verkligen vill genomföra affären innan ni kommer överens om något.
 
Topp