• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

joca

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Sålde ett parti ved till @joca. Nä nu skämtar jag lite. :) Sålde däremot en klocka till honom och betyget blir en stjärna i platina. Så otroligt smidigt! Perfekt kommunikation och blixtsnabb betalning. Vet vad han vill och inga krusiduller. Ser fram mot framtida affärer.
 
Senast ändrad:

P.Bateman

Breitling
Köpte min drömklocka av @joca. Super bra dialog, smidig affär, rak och mycket ärlig med allt. Kan varmt rekommendera framtida affärer med honom. TACK :)
 
D

Deleted member 11690

Guest
Träffat @joca för en bytesaffär f2f. Supersmidig affär :) trevlig och ärlig kille rakt igenom ! 100% good Guy som jag gärna gör fler affärer med :)
 
D

Deleted member 11690

Guest
Hämtade precis ut ett band jag köpt av @joca :) allt enligt beskrivning och supersmidig affär ännu en gång ! @joca är klockren att göra affärer med :)
 

Bas

Patek
Sålt klocka till @joca på distans, inga som helst problem! En sann Goodguy som jag gärna gör fler affärer med..!!
 

Haeggis

Breitling
Köpte en Tudor GMT av Joca. Allt gick smidigt, snabbt och inga som helst trubbel eller så. Fick bilder i förväg på paket och leveransbevis. Köper gärna klocka av Joca igen. / Peter
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en klocka f2f av @joca , detta i den högre prisklassen. Vart bjuden på en kaffe och lite trevligt tugg samtidigt som jag fick känna på klockan. Rekommenderas att göra affär med. 100% GG!
 

Anton

Omega
Hjälpte en vän att köpa en Speedy genom Joca allt kändes super både för mig och min vän. Verkligen en goodguy!
 
Topp