• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jocke och Tony från TTT med i film från GO

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vad jag kan se från TTT så kommer det bara nån bild emellanåt och inte särskilt mycket intressant läsning från dessa herrar som tycks besitta rätt mycket kunskap. Skulle faktiskt vilja se att dom släpper stoltheten och kliver in här där det faktiskt händer något. Tror dessutom att de skulle tycka det var väldigt roligt att faktiskt kunna delta i ett levande klockforum med långt många fler aktiva och dedikerade användare. Kul film! :)

Edit:
Här finns förresten mer att se, deras eget bildreportage och fyra filmer till..
http://www.watchwallpapers.com/ltmd.htm
 

fredrik!

Cartier
Passion på riktigt, alltid hatten av för dessa två herrar. Tack Tony och Jocke för att jag sitter här idag och har armbandsur som ett av mina största intressen.
 

CLT

Rolex
Bara du som skrivit något trist i denna tråd och du var väl inte ens medlem där.

Men jag ska inte älta troe du fattar poängen.
Ser ingen menig med att vara medlem där då det inte är någon aktivitet på forumet.
Men har aldrig sagt att jag tycker att det dom gör är dåligt. Så respektlöst kan jag inte kalla det.

Nu avslutar vi det här och njuter utav KS!
 
Topp