• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jodisalt

Oster

Omega
Köpte en Omega av @JSI. Klockans skick stämde väl med beskrivningen och jag fick komma samma dag och kika på den. Snabb och smidig affär blev det. Definitivt goodguy!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt klocka F2F till @JSI. Riktigt snabb och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 

Ernst65

Cartier
Köpt en Squale från @JSI. Ruggigt snabb leverans och bra paketerat. Kunde inte haft en smidigare affär.. 100% GG, gör gärna affärer igen framöver.
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka f2f till JSI.
Trevlig kille och affär utan konstigheter. Helt klart GG. Gör gärna affär igen...
-JL-
 
C

Coach

Guest
Köpte en Tissot av herren ifråga och det gick smärtfritt med trevlig kommunikation och en bra paketerad vara samt snabb leverans.
Vad mer behövs = 100 % goodguy.
 

Jege

Omega
Köpte en länk av JSI, kan inte säga annat än att han är 100% good guy, kanske till och med För snäll. Första länken försvann hos Postnord, han var då snäll nog att skicka en ytterligare kostnadsfritt.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Man tror inte det är sant men JSI hade en klocka på ingång och i en tråd här på Klocksnack kommenterade jag klockan och det snygga bandet.
Utan fundering säger då JSI att "jag är inte så förtjust i sådana band så jag skickar gärna det gratis till dig när klockan kommit". Sagt och gjort, efter några dagar kommer detta coola band med posten.
Ett grymt stort tack till JSI. Detta är ju en 100% Goodguy i ordets rätta bemärkelse.
 
Topp