• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JohnMonchard

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Hej!

Alla ni som haft med mig att göra i affärer är välkomna att skriva ert omdöme här.

Tack för er tid!

Mvh, John
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålde min Steinhart Ocean Explorer till @JohnMonchard. Mycket trevlig och sympatisk herre med snabba beslut och påföljande betalning. Inga som helst konstigheter genom hela affären som resulterar i 5 stjärnor av 5 möjliga. 110% Good Guy!
 

M26

Rolex
2-Faktor
Ny affär med @JohnMonchard, sålde min Vostok Pamfibia och står fast vid tidigare omdöme. Sanslöst trevlig och smidig Good Guy att göra affär med! Handla med förtroende!
c3313772-441f-4c18-8dc6-1ddb6c05c3e1-jpeg.696588
 

FOQ

Audemars
Köpte en billigare klocka av @JohnMonchard
Trots den ringa summan så fick jag personlig leverans till mitt arbete. Som ett plus på detta fick vi en trevlig pratstund och knöt nya kontakter.

Win-win ur alla aspekter i denna affär.

Gör gärna affärer igen med denna trevliga herre. Seal of approval på detta! :cool:
 

M26

Rolex
2-Faktor
Ännu en affär med denne gode herre, alltid en fröjd att göra affär med. @JohnMonchard var vänlig nog att släppa sin LE Steinhart Vintage GMT 39 i absolut nyskick till mig, tack igen för en strålande affär!
 

MattiasKV

Cartier
Har precis köpt en Seiko Turtle av JohnMonchard. Toppskick, nästan bättre än jag förväntat mig, på klockan. Extremt väl förpackad, enligt konstens alla regler. Är väldigt nöjd med varje moment och han är dessutom trevlig och tillmötesgående och verkar riktigt kunnig. Ett sant nöje att handla av denne person. 100% GG i min bok - rekommenderas!
 

RobinBanks

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka till @JohnMonchard . Inga konstigheter öht. Trevlig och förstående då jag vart sjuk under transaktionen och inte hade möjligheten att posta, fastän jag redan fått betalt. Gör gärna affärer med denne herre framöver, och kan inget annat än rekommendera.
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av @JohnMonchard vilket var en väldigt trevlig affär.
Snabb kommunikation och väldigt snabbt skickat!
Klockan var i kanonskick och jag kan verkligen rekommendera denne herre och jag gör gärna affärer igen 🙂
 

Lenne81

Cartier
2-Faktor
Köpte en Omega på distans av @JohnMonchard och har inget annat än gott att säga om affären. Uppskattades att han även tog kontakt via telefon och vi fick snacka igenom affären så det kändes tryggt för båda.
100% goodguy och kommer inte tveka på att göra affärer med honom igen.
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en vintage Heuer till @JohnMonchard Vi hade en mycket trevlig dialog, här på KS, via SMS samt även ett par telefonsamtal. @JohnMonchard är en mycket trevlig person, vi pratade givetvis om klockan jag sålde men hade även diskussioner i allmänhet runt klockar och klocksamlande. Jag kan verkligen rekommendera att göra affärer med honom. En sak som fascinerar mig mycket är att han har ett eget klockmärke, klockorna hans är verkligen fina 😊
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt en mikroklocka till @JohnMonchard F2F.
Ett mycket trevligt möte där vi snackade lite klockor och annat allmänt. Skulle inte tveka att göra affärer med denne väldigt trevlige forummedlem igen.

150% Goodguy som får mina varmaste rekommendationer!
 
Senast ändrad:

M26

Rolex
2-Faktor
Ännu en affär avbockad med herr @JohnMonchard och som i vanlig ordning gick det som smort! Snabbt, enkelt och genomgående mycket trevligt. Tack för ännu en väl genomförd affär!
 

Motiontrance

Breitling
Har köpt en Oris diver av @JohnMonchard och är mycket nöjd med affären. Ärlig och rak kommunikation. Han är noga med att man ska veta vad man köper. Meddelanden, sms och telefonsamtal. Förutom en bra affär är det en trevlig herre att ha att göra med. Solklart en goodguy.
 

Tn__9

Breitling
2-Faktor
Köpt en Tudor på distans från @JohnMonchard . Snabb och smidig kommunikation och mycket trevlig är han också!
Generös med bilder och information och svarade utan problem på de frågor jag hade.
Goodest of guys! :)
 
Topp