• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Johnz

Sålde en klocka till @johnz och det var rakt igenom en utmärkt upplevelse. Mycket trevlig och en goodguy som rekommenderas varmt. :)

Sålde en Seiko Sumo till John.
Good guy rakt igenom, rak och tydlig kommunikation, och exceptionellt trevlig!
Betalningen kom innan jag ens hade hunnit packa in klockan.
Iom att jag är ny på forumet så fick jag även bra vägledning!

10/10 Gör gärna affärer i fortsättningen

Har kör en seiko av John. Klockan överträffade mina förväntningar! Affären sköttes mycket bra och skulle inte tveka 1 sek att köpa igen om tillfälle gavs! 110% GG

Köpte en klocka f2f av @johnz idag. Bra bemötande och trevligt snack 👍 Mycket mån om att jag skulle vara nöjd (vilket jag är) så jag kan utan tvekan rekommendera alla att göra affär med @johnz

Sålde en Cartier till @johnz. Trevlig kommunikation och snabb till svar och han ansträngde sig för att ge mig all information jag behövde innan hans telefon laddade ur. Given GG som jag gärna handlar med i framtiden!

Köpte mikrodykare av Johnz. Bra och trevlig kommunikation genomgående, och klockan anlände snabbt, väl förpackad, helt enligt beskrivning och med en liten bonus.
Gör gärna affär igen. Rekommenderas!

Köpt en seiko sumo gen3 grön av @johnz, 100% GG, super trevlig och lätt att ha att göra med. Mycket bättre skick på klockan än jag förväntade mig och gör gärna affärer med igen.
😃 Rekommenderas!

Tillbaka
Topp