• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

JonasG

Köpte en Seiko Sarb033 av denna herre!
Paketet kom dagen efter och objektetet var lika fint som beskrivet! Felfri affär så jag rekommenderar Jonas alla dagar i veckan! 100% GG :)

Köpt en klocka av dyrare modell av @JonasG på distans. Allt flöt på precis som önskat. Vi fick oss en trevlig pratstund och klockan kom mkt väl packad och helt enligt beskrivning. 100% GG som jag gärna gör affär med igen.

Ha de gott!

Sålt en Rolex Datejust till Jonas. Väldigt trevlig och smidig affär F2F över en kopp kaffe (och klocksnack) i min hemstad. 100% GG och skulle absolut göra affärer med honom igen! 👍

Köpt Tudor av Jonas f2f. Mycket trevligt snack, klockan i precis samma skick som beskrivet och snabb och väldigt smidig affär.
Gärna fler affärer, 100% GG!

Sålt en klocka på distans till @JonasG, och hela affären har varit smidig från start till mål! Fantastisk kommunikation, trevlig att ha att göra med och snabb betalning. En köpare i toppklass som jag mer än gärna gör fler affärer med i framtiden! 100% GG

Tillbaka
Topp