• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JosephA

Keppe

Omega
2-Faktor
Köpt en Omega Planet Ocean, GoodPlanet, av @JosephA
Grymt fint bemötande med fin och snabb kommunikation. En kille att lita på!!!
100% GoodGuy som jag gladeligen skulle göra affär med igen!

Tack för en fin affär Joseph

Mvh
Keppe
 

PJH

Breitling
Köpt en Rolex Submariner av @JosephA. Allting var i 100% ordning och jag är supernöjd med köpet!
Joseph är trevlig, pålitlig och mycket smidig att ha med att göra.

Mina varmaste rekommendationer!

Mvh Per
 
Senast ändrad:

Camitor

Breitling
Jag har köpt en Rolex Submariner Hulk av @JosephA och är väldigt nöjd. Han är trevlig och seriös, reste upp till Stockholm och genomförde affären på mitt kontor. Allt i sin ordning. Kan definitivt rekommendera.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Gjort relativt stor affär med Joseph. Allt noggrant och seriöst bra kommunikation. Inga konstigheter alls, ser fram emot att göra fler affärer!
 

Nurburgking

Cartier
Köpte en Rolex av JosephA, relativt stor affär som funkade smidigt på distans 100% GG. Gör gärna fler affärer 👍🏻
 

kibe

Breitling
Stort tack för smidig affär.
Ett stort nöje att sälja till dig.
Rekommenderar helt klart dig till 100%
Korrekt, saklig och trevlig. Inga konstigheter. Gör gärna flera affärer med dig igen.
Grattis till nya klockan😀
 

PJH

Breitling
Har återigen gjort affär med @JosephA och denna gång köpte jag en Speedmaster.
Mycket smidig affär och allting i sin ordning, inga konstigheter!
Joseph är en säljare jag varmt rekommenderar och vi kommer säkert göra fler affärer i framtiden! :)
 

JosephA

Omega
Har återigen gjort affär med @JosephA och denna gång köpte jag en Speedmaster.
Mycket smidig affär och allting i sin ordning, inga konstigheter!
Joseph är en säljare jag varmt rekommenderar och vi kommer säkert göra fler affärer i framtiden! :)
Stort tack för de fina orden och för ännu en trevlig och smidig affär. Njut av din Speedo nu :)
 

E.Samuelsson

Breitling
Genomförde nyligen en affär med Joseph f2f. Han var trevlig, kommunikativ och punktlig. Inga konstigheter. Grattis till en fin Sub, den passar dig mycket bra!

Vh,
 

Rortang

Breitling
Köpte en Breitling Chronomat av Joseph. Vi möttes upp f2f och hade en riktigt trevlig stund där vi gick igenom klockan. Gör gärna affär med Joseph fler ggr 😊
 
Topp