• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jrooth

Zeddius

Omega
Köpte en Tudor Black Bay Fifty Eight av Jesper. Har inget annat än gott att säga om affären och bemötandes i dess helhet. Verkligen toppen!

Smidigt och var väldigt tillmötesgående kring alla funderingar man kunde tänkas ha med ett otroligt service mind.
Kan bara säga att äntligen har man anslutit till Tudorfamiljen! 😍
:tudor:
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en klocka på distans från @Jrooth, allting gick på ett smärtfritt och trevligt sätt. Tack för ditt engagemang i affären good sir!
100% GG alla dagar i veckan!
 

fredriikohlsson

Omega
2-Faktor
Köpte en Rolex Datejust av @Jrooth, väldigt smidig affär från chat till f2f över en kaffe. Supertrevlig och gör mer än gärna fler affär med honom. Heltklart goodguy och rekommenderas starkt!!

/Fredrik
 

tottehall

Omega
2-Faktor
Sålt en Datejust F2F över en kopp kaffe. Enkel, ärlig och trevlig att göra affärer med. Smidig och rak kommunikation före affären. 100 % GG. Njut av klockan!
 

Zozoo

Rolex
Bytt en klocka på distans från @Jrooth, allting gick lätt och kommunikationen var perfekt hela vägen.
Jag rekommenderar honom varmt som en av de bästa GG på min lista.

100% GG med plus på kanten
 

MattiasJ

Omega
Har gjort en lyckad bytesaffär på distans med jrooth och har bara gott att säga.

Dialogen har varit god rakt igenom och godset väl emballerat och förpackat.

En good guy rakt igenom, som jag utan tvivel kan rekommendera.
 

Stuffe

Cartier
2-Faktor
Köpt en Santos Carree på distans av @Jrooth. Väldigt trevlig kille! Jättesmidig och snabb affär, klockan kom dagen efter betalning :) Extra stort plus för att han hade tålamod att vänta in min flytt innan affären slutfördes. 100% GG.
 
Senast ändrad:

Pototski

Breitling
Gjorde min första större klockaffär f2f med @Jrooth idag. Super smidigt rakt igenom och verkligen trygg första affär här på KS. Rekommenderar starkt 100% GG.
 
Topp