R
Redster
Guest
Någon som vet pris och ref? Passar den till 116610?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo det vet jag, tänkte mer på länken och om den passar 116610
Jag har en 63600 och de funkar kanon.Jo det vet jag, tänkte mer på länken
Nya daytonan vet jag, har inte testat på subc
Funkar gör det säkert. Lär se ut som en hädelse dock. Passar bättre på gmt med tanke på de polerade ytorna.Ingen som vet om 63600 passar 116610?
Jag kanske ar missar något? Men är en gmt mer polerad än en sub?Funkar gör det säkert. Lär se ut som en hädelse dock. Passar bättre på gmt med tanke på de polerade ytorna.
Ja, en GMT (sexsiffrig referens) har bland annat polerade mittlänkarJag kanske ar missar något? Men är en gmt mer polerad än en sub?
Men det syns ju inte om man byter länk...Ja, en GMT (sexsiffrig referens) har bland annat polerade mittlänkar
Menade på detMen det syns ju inte om man byter länk...
Ungefär så jaDå är jag med, de är väl likvärdiga om hela länken plockas bort vad jag vet
Då är jag med, de är väl likvärdiga om hela länken plockas bort vad jag vet
Nej. GMTn är tunnare, subbens boettlock är tjockare.Ungefär så ja![]()
Cool, diskussionen handlade om den polerade ytan på uren, inte skillnad i storlek. Äger GMT, ej Sub, men tror att de har lika mycket polerade ytor om hela länken plockas bort.Nej. GMTn är tunnare, subbens boettlock är tjockare.
Svar ja.Cool, diskussionen handlade om den polerade ytan på uren, inte skillnad i storlek. Äger GMT, ej Sub, men tror att de har lika mycket polerade ytor om hela länken plockas bort.
Storleksmässigt är kanske Sub lite tjockare