Nej men det är ändå en ny boett, som inte tillåter oyster.Fast det är ju inte maxicase på 126710.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej men det är ändå en ny boett, som inte tillåter oyster.Fast det är ju inte maxicase på 126710.
Yes...Nej men det är ändå en ny boett, som inte tillåter oyster.
Superskön länk, passar till de flesta modeller tycker jag.![]()
![]()
![]()
Värd varenda krona![]()
Tjena gänget!
Är sjukt sugen på super jubilee till en gmt 2, vad tycker ni?
Kom även gärna med tips om var man kan hitta dessa.![]()
Är det superjubilee eller ”vanlig” jubilee?
Kanske lite, men jag gillar denKan väl inte se så klen ut på denna?![]()
Ser riktigt bra utKanske lite, men jag gillar den![]()
![]()
![]()
![]()
Skillnaden är att låset är ”inbyggt”, riktgt fräscht!Vad är skillnaden på
superjubilee och ”vanlig” jubilee? De ser ju exakt likadana ut!
Du får nog specificera klockmodell och länkreferens för att få ett svar.Tjena gänget,
Tidigare idag så kontakta jag nymans för att höra om dem hade jubilee länk till gmt hemma, dock blev jag informerade om att det är en lång väntetid på den nya samt att listan är stängd. Enligt tjejen som jobbar där så är det ej möjligt att använda den ”gamla” jubilee länken på en gmt :/
Fråga, kan det vara så att hon har fel?
Är du säker på att hon inte trodde du frågade om den nya GMT:modellen som kommer på jubilee? (126710)?Tjena gänget,
Tidigare idag så kontakta jag nymans för att höra om dem hade jubilee länk till gmt hemma, dock blev jag informerade om att det är en lång väntetid på den nya samt att listan är stängd. Enligt tjejen som jobbar där så är det ej möjligt att använda den ”gamla” jubilee länken på en gmt :/
Plus detta, såklart.Du får nog specificera klockmodell och länkreferens för att få ett svar.
Sorry, referens 116710LN på klockanÄr du säker på att hon inte trodde du frågade om den nya GMT:modellen som kommer på jubilee? (126710)?
Har svårt att se att listan är stängd för att beställa ett jubilee.
Plus detta, såklart.
Jo jag förstår det. Men hon på nymans verkar missförståttSorry, referens 116710LN på klockan![]()
Tjena gänget,
Gjorde det då blev jag informerad om att jubilee länken endast passar till Datejust och att dem inte har jubilee länk som passar en gmt :/116710 har aldrig kommit med jubilee länk så fråga istället om de har en lös superjubilee länk hemma![]()
Skitsnack. Ring igen och be att få prata med någon mer kunnig.Gjorde det då blev jag informerad om att jubilee länken endast passar till Datejust och att dem inte har jubilee länk som passar en gmt :/
Gjorde det då blev jag informerad om att jubilee länken endast passar till Datejust och att dem inte har jubilee länk som passar en gmt :/
Skymtar man en rolexkrona tatuerad bakom länken på andra bilden?Kanske lite, men jag gillar den![]()
![]()
![]()
![]()
Så kan det varaSkymtar man en rolexkrona tatuerad bakom länken på andra bilden?![]()
CoolSå kan det vara![]()
Låna en kompis datejust?Blir kanske en GMT 2 nu i sommar och suget efter en jubileelänk kommer finnas dåriktigt läckert! För att få köpa ett insert till suben var jag tvungen att komma in med klockan.. kanske beror på vem man pratar med men låter ju trist att inte kunna köpa löst.
SantLåna en kompis datejust?
Dvs om du känner någon som har en, såklart.
Blir kanske en GMT 2 nu i sommar och suget efter en jubileelänk kommer finnas dåriktigt läckert! För att få köpa ett insert till suben var jag tvungen att komma in med klockan.. kanske beror på vem man pratar med men låter ju trist att inte kunna köpa löst.
Ska höra med CSN om dom har något extra bidrag för klockköp så följer jag ditt spårJag löste det genom att köpa en GMT & en Datejust. Problem solvedMen det låter lite dumt, men det kan nog kanske rota sig I Rolex policy. Annars ta det via Chrono24.
Ska höra med CSN om dom har något extra bidrag för klockköp så följer jag ditt spårjo, får söka på c24 annars men ska se till att skaffa GMT.n först
![]()