Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går bra nu!
Så där kommer allt att se ut efter kvällen sista öl
Ser ut som en bra julafton!
Jo men det skulle jag säga.Det går bra nu!![]()
Ja jag har luktat på glöggen!Ser ut som en bra julafton!
För 6e året i rad så säger jag God Jul till er alla och önskar er ett fantastiskt nytt år!För 5e året i rad så säger jag God Jul till er alla och önskar er ett fantastiskt nytt år!
Även denna gången lite för sent vilket resulterat i den 25e och fredag![]()
Jodå, kör jul nr 3 idagMåste ju vara flera som firar flera jular! Fästmön kommer från Öjn och svärmor fyller år 23:e så vi brukar åka ner över julen för att fira fölsis och sen jul, men nu är vi åter i 08 och firar därmed den andra julen, med min familj!
Således blir julaftonsklockan denna!
God fortsättning!![]()
Ja, julafton och andra lite mer stiliga och festklädda dagar så vill man ju ha nåt dressat. Gärna i guld. För min del så blir det nog denna....![]()
Redan peppad på folk ska ha denna julafton! Tror det blir en diskret liten jävel i år då det firas hos fruns släkt![]()
Guld är alltid att föredraJa, julafton och andra lite mer stiliga och festklädda dagar så vill man ju ha nåt dressat. Gärna i guld. För min del så blir det nog denna....![]()
Guld är alltid att föredramen på något vis byttes min Cartier guldtank ut mot en Chopard ståltank. Lite som en Pokèmonevolution fast ja kanske bakåt?
![]()