• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

perhog

Audemars
2-Faktor
Troligen sista klockbytet för dagen. Julaftons sena kvälls klockan. Medge att den ser ut att komma direkt från godisskålen. ;)

IMG_E0923.JPG
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
För 5e året i rad så säger jag God Jul till er alla och önskar er ett fantastiskt nytt år!

Även denna gången lite för sent vilket resulterat i den 25e och fredag 😁❤️
För 6e året i rad så säger jag God Jul till er alla och önskar er ett fantastiskt nytt år!

Även denna gången lite för sent vilket resulterat i den 25e och lördag 😁❤️

BEF838D7-61DD-456C-A030-A4AB18BA96BF.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Måste ju vara flera som firar flera jular! Fästmön kommer från Öjn och svärmor fyller år 23:e så vi brukar åka ner över julen för att fira fölsis och sen jul, men nu är vi åter i 08 och firar därmed den andra julen, med min familj!

Således blir julaftonsklockan denna!
God fortsättning!
20211226_142301.jpg
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Guld är alltid att föredra :D men på något vis byttes min Cartier guldtank ut mot en Chopard ståltank. Lite som en Pokèmonevolution fast ja kanske bakåt? 😄
👍🏻 Pokémonreferensen flyger över en bit över huvudet på mig, men det beror på min ålder. 😄
Hint ...Jobbade i mitten av 80-talet på ett ställe som sålde både Cartier och Chopard. 😅
 
Topp