• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Julgranstävling.

Lite klockor både här o där men framförallt en utslagen tomte på golvet. Skrämmande, tomten är full redan innan julen.

Det var ju inte helt lätt det där :) men en vinnare finns. Det är @Krostiffer som prickade rätt på antal och kunde namnge en av klockorna, KS-klockan. Grattis! PMa dina kontaktuppgifter så skickar jag vinsten.
Här kommer en bild på de klockor som hängde i granen. Från vänster, KS-klockan, Svalan, Vostok, Elgin och Bulova.
grantävling.jpg

Det var ju inte helt lätt det där :) men en vinnare finns. Det är @Krostiffer som prickade rätt på antal och kunde namnge en av klockorna, KS-klockan. Grattis! PMa dina kontaktuppgifter så skickar jag vinsten.
Här kommer en bild på de klockor som hängde i granen. Från vänster, KS-klockan, Svalan, Vostok, Elgin och Bulova.
grantävling.jpg
Vilken av dem vann han?

grantävling.jpg

Wiiiiiiee :) Jag tackar och bugar och måste säga att det var en riktigt rolig tävling! Tur att jag inte chansade på att någon av dressarna var en omega:pompus:

Får önska alla en god jul och tack ännu en gång!

Tillbaka
Topp