• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Julklapparna!

Mat-dåre som jag är så fick jag den där De Buyer kolstålspannan jag önskat mig några år.
Fick även en Apple Tv.......av mig själv, typ.....:hungry:

En certina 1000m!
fa1e38D.jpg

Sony Xperia Z1, brun väska till telefonen (även om dessa ej kommer under själva julhelgen), diskretare silverhalskedja, kalsonger, strumpor, jeans och en chokladlåda. Faktiskt nöjd...:)

Borde dyka upp någon gång i mitten av januari:

recording-king-resonator-630-80.jpg

The Recording King Professional Resonator is crafted entirely from mahogany with a parallelogram soundwell and 12-Fret neck joint. The traditional squareneck design and vintage sunburst finish make this an instant classic. The hand-spun Recording King Cone provides true resonator tone. The bone nut and the maple/ebony saddle help give the guitar great sustain, and it's kept in tune by the Grover tuning machines.
The Professional Resonator has classic features like rounded soundhole screens and slotted screws.

Flertal böcker, strumpor från Phantherella samt ett paraply.
Viktigast är dock att få spendera tid med min dotter och fru.

Tillbaka
Topp