• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jungelbobo

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Köpte en Omega Seamaster av denna herre på distans! Skickades direkt efter helgen som utlovat och allt var i sin ordning. Fullblodsproffs med andra ord :) Rekommenderar denna mycket trevliga herre varmt!
 

Dahlc

Panerai
2-Faktor
Sålt en Oris till @Jungelbobo på distans. Bara gott att säga, en hyvens kille med bra och trevlig kommunikation, snabba och raka puckar och inga som helst konstigheter. Gör gärna affärer igen och kan bara rekommenderas! Klar GG i min bok! 🤩
 

Puryeah

Panerai
Köpt en Longines Spirit av @Jungelbobo , det kunde inte gått smidigare, så fort jag skickade pengarna så lämnade han paketet (som förövrigt var mycket bra paketerat)

Allt var precis som utlovat och jag är helnöjd. Gör gärna affärer med honom igen om tillfälle ges.

100% GG
 

Grodan_C

Omega
Har köpt en Breitling på distans. Allt igenom en trevlig upplevelse som jag gärna gör om. Kommunikationen alldeles utmärkt; trevligt, korrekt och underhållande. Var hjälpsam med bilder och feedback då jag först var lite orolig över storleken. Försändelsen skickad som utlovat och mycket väl förpackat. Du kan känna dig trygg att göra affärer med @Jungelbobo även för dyrare pjäser. Han har alla mina rekommendationer! 👍

PS. Han hade rätt om storleken också, det här blev perfekt! ☺️
 
Topp