Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror du har rätt.. Tittade samtidigt Kanada-Schweiz, riktigt tråkigt match med spel mot ett mål...Sitter laddad på jobbet!
Jag känner mig inte alls säker eftersom precis som du säger så har vi ju inte alltid levererat under press.. Men det borde ju bli vinst idag. Jag säger 4-2
Missade den, men det verkar ju inte som man missat något direktTror du har rätt.. Tittade samtidigt Kanada-Schweiz, riktigt tråkigt match med spel mot ett mål...
Blir man bannlyst om man hoppas på förlust så de kommer hem?Klart man kollar och dessutom lite extra på Jonsson-Fjällby och Davidsson.
Framför allt får dom inte bli skadade.Blir man bannlyst om man hoppas på förlust så de kommer hem?
Ja ett tredje mål hade suttit fint...Jaaaa.... Det börjar bli nervöst nu
Nu såJa ett tredje mål hade suttit fint...![]()
Håller med, första femman behöver kliva fram mer.Nu så
Men tycker inte Sverige övertygar...
Tycker första femman är dålig som fan... Många av Sveriges mål under turneringen har bestått av soloprestationer och frilägen. Det håller aldrig i längdenHåller med, första femman behöver kliva fram mer.
Hade helst haft enbart amerikanska kommentatorerBara jag som störde mig på att höra amerikanska kommentatorer i bakgrunden i början?
Jo, möjligtvis. Men både svenska och amerikanska samtidigt var störigt.Hade helst haft enbart amerikanska kommentatorer![]()