• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

JVM 2018

SPORTKUNGEN085.JPG

Men tre förhållandevis små barn är det ju sjukt värdelöst att matchen går mitt i natten/på morgonen. Går den att se på SVT Play? (Semin gick ju inte att se på sugiga TV4 Play)

Fan va gött mos! Riktigt skön seger igår, som vanligt när det spelas over there så pallar oftast inte domarna för trycket, där av att Kanadicker och Jänkare får med sig lätta utvisningar, oftast feldömda och rent ut sagt pinsamma!

Beträffande nattens match så kommer det bli tufft som faen, beroende på hur domarna kommer agera! Men jag tror ändå att Sverige kommer att vinna, dock så blir det efter förlängning då Lill Nyllet trycker in 4-3!

Så precis att Oskar Steen kan stängas av pga slashing på Kailer Yamamoto i slutsekunderna.

Fan va gött mos! Riktigt skön seger igår, som vanligt när det spelas over there så pallar oftast inte domarna för trycket, där av att Kanadicker och Jänkare får med sig lätta utvisningar, oftast feldömda och rent ut sagt pinsamma!

Beträffande nattens match så kommer det bli tufft som faen, beroende på hur domarna kommer agera! Men jag tror ändå att Sverige kommer att vinna, dock så blir det efter förlängning då Lill Nyllet trycker in 4-3!

Så precis att Oskar Steen kan stängas av pga slashing på Kailer Yamamoto i slutsekunderna.
Onödig slashing alla dagar i veckan men snack om avstängning är pinsamt. Hoppas Steen inte blir avstängd. Hans livs match.

• Like
Reactions: par
Vad är det för knas med sändningarna i SVT? Står JVM i tablån men sänder någon film? Matchen går på 12:an nu? Står ”sändningsuppehåll” i tablån i natt?

Tillbaka
Topp