• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KÄRA ÖREBROARE! Vi ses på Stora Örebro kl 17:00 idag!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ikvällär det dags för den lilla Örebro GTG:ern.. Det som verkar passa bäst er en AWGTG alltså efterjobbetträff..
Vi ses alltså på Lilla/Stora Örebro kl 17:00. Enligt JacobZ ska det var "stället" man ska gå på i Örebro så då gör vi det.
Hoppas några fler tittar in. Vi lär vara de enda som har sina klockor liggande på bordet så ni hittar oss säkert ;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: KÄRA ÖREBROARE!! Vart ses vi imorrn?

Jag är på väg mot Örebro. Var är ni andra?? Hör av er på PM under dagen. I Umeå hade jag telefonGTG med en fellow KSare. Hoppas på bättre uppslutning idag :D
 

Itson

Omega
Re: Sv: KÄRA ÖREBROARE!! Var ses vi ikväll?

Hoppas du får lite bättre sällskap än här uppe i Umeå. Kommer du upp igen så hojta till!

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu e vi på gång! Vi räknade och alla var här!
1D85B93B-E704-4D0C-A794-EBA703FDC34A-1061-0000011AF8888EAF_zps4d25bf04.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
JakobZ skrev:
Tack RicVin för härligt snack!! Kul med gtg!!

Tack själv Jacob!! Lycka till med nästa projekt! Och bowlingen ikväll förstås :D
Lite kul att sitta och prata klockor med någon som är lika gammal som sonen. Han är förresten helt förtappad, han har en Triwa chrono... :oops:
 
Topp