Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen kung vad jag vet bär Panerai.
Ingen kung vad jag vet bär Panerai.
Trodde du inte var en sån där rojalist som hade koll på alla världens kungahusIngen kung vad jag vet bär Panerai.
Jag har kartlagt vad alla världens kungahus lägger pengar på så att det finns argument för republikansk styre.Trodde du inte var en sån där rojalist som hade koll på alla världens kungahus
Kungen av Margarin aka @Margarinkungen bär ju 663Ingen kung vad jag vet bär Panerai.
En av de fulare pannorna. Passar dock bra till Pers allmänna stil.
Hann du se vilken ref? Jag såg inte...En av de fulare pannorna. Passar dock bra till Pers allmänna stil.
063.Hann du se vilken ref? Jag såg inte...
Ngn äldre GMT variant?
Bosatt i Rom sen många år och ör Italien-freak så han trillade väl dit av den anledningen. Men jag hade nog trott att han var mer av en Bvlgari-snubbe.Morrissey gillar tydligen Panerai. Lite otippat.
Morrissey bor väl i LA?Bosatt i Rom sen många år och ör Italien-freak så han trillade väl dit av den anledningen. Men jag hade nog trott att han var mer av en Bvlgari-snubbe.
Morrissey bor väl i LA?
Snyggt! Haft förmånen att se han live! Var grymt.Morrissey moved after house address became known
Morrissey was forced to give up his dream home in Los Angeles because too many fans learned of his whereabouts.www.google.se
Bott i Rom de senaste 15 åren. Såg honom faktiskt slinka förbi på Via Condotti för några år sen.
Vad är grejen med jänkare och Panerai på länk? Kanske bara i vår bubbla det inte är så poppis?
Alltså, jag tycker det är snyggt på håll, men inte på min arm.Vad är grejen med jänkare och Panerai på länk? Kanske bara i vår bubbla det inte är så poppis?
Jag tycker det är grymt coolt! Var såå inne på en panna på länk för en månad sen men sen slant jag och råkade landa en Rol Deepsea istället. Kollar nu frenetiskt på RubberB, Toshi mm för att byta till gummi och läder på rollenVad är grejen med jänkare och Panerai på länk? Kanske bara i vår bubbla det inte är så poppis?
Jag kör ofta Panna på länk. Deras länkar är riktigt robusta och klockan får ett ännu hårdare utseende. Tyvärr finns inga mikrojusteringar så framförallt under sommaren så är det svårt att ha en bra fit genom hela dagen.Vad är grejen med jänkare och Panerai på länk? Kanske bara i vår bubbla det inte är så poppis?
Grymt snyggt! Pam 328? Hör av dig om du vill flippa den i framtiden. Just nu blev det en Deepsea ist men är fortfarande sugen på en pam igen nångång och då absolut med länkJag kör ofta Panna på länk. Deras länkar är riktigt robusta och klockan får ett ännu hårdare utseende. Tyvärr finns inga mikrojusteringar så framförallt under sommaren så är det svårt att ha en bra fit genom hela dagen.
Mycket riktigt 328. Tyvärr inga planer på att flippa, plus jag tror tull och moms hade blivit problem då jag är bosatt utanför EU. Men hör av dig om du är i Los Angeles så får vi se om jag ändrat mig till dess, haha.Grymt snyggt! Pam 328? Hör av dig om du vill flippa den i framtiden. Just nu blev det en Deepsea ist men är fortfarande sugen på en pam igen nångång och då absolut med länk
Petter Rönnqvist den gamle hockey målvakten kör ju Panerai på länk allt som oftast när han sitter med i Cmores studio.Vad är grejen med jänkare och Panerai på länk? Kanske bara i vår bubbla det inte är så poppis?
Sonen tjatar om att åka och hänga i Venice skejt park så blir nog LA så snart covid är över Saknar CA, bodde i SF tidigt 00-tal och har jobbat för US bolag med HK i LA.Mycket riktigt 328. Tyvärr inga planer på att flippa, plus jag tror tull och moms hade blivit problem då jag är bosatt utanför EU. Men hör av dig om du är i Los Angeles så får vi se om jag ändrat mig till dess, haha.