• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kändisar som bär Panerai

azcii

Patek
2-Faktor
John Heilemann med PAM424 på Från "The Circus" på SVT Play

1604348025167.png
 

Tome

Cartier
Vad är grejen med jänkare och Panerai på länk? Kanske bara i vår bubbla det inte är så poppis?
Jag tycker det är grymt coolt! Var såå inne på en panna på länk för en månad sen men sen slant jag och råkade landa en Rol Deepsea istället. Kollar nu frenetiskt på RubberB, Toshi mm för att byta till gummi och läder på rollen 🤪😂
 

Tome

Cartier
Jag kör ofta Panna på länk. Deras länkar är riktigt robusta och klockan får ett ännu hårdare utseende. Tyvärr finns inga mikrojusteringar så framförallt under sommaren så är det svårt att ha en bra fit genom hela dagen.

84BC1C4A-95F4-4D60-A946-7EC75A3F688C.jpeg
Grymt snyggt! Pam 328? Hör av dig om du vill flippa den i framtiden. Just nu blev det en Deepsea ist men är fortfarande sugen på en pam igen nångång och då absolut med länk 😊
 

Qvarna

Omega
Grymt snyggt! Pam 328? Hör av dig om du vill flippa den i framtiden. Just nu blev det en Deepsea ist men är fortfarande sugen på en pam igen nångång och då absolut med länk 😊
Mycket riktigt 328. Tyvärr inga planer på att flippa, plus jag tror tull och moms hade blivit problem då jag är bosatt utanför EU. Men hör av dig om du är i Los Angeles så får vi se om jag ändrat mig till dess, haha.
 

Tome

Cartier
Mycket riktigt 328. Tyvärr inga planer på att flippa, plus jag tror tull och moms hade blivit problem då jag är bosatt utanför EU. Men hör av dig om du är i Los Angeles så får vi se om jag ändrat mig till dess, haha.
Sonen tjatar om att åka och hänga i Venice skejt park så blir nog LA så snart covid är över 😄 Saknar CA, bodde i SF tidigt 00-tal och har jobbat för US bolag med HK i LA.
 
Topp