LoveNorstrom
Basic
Även du har varit aktiv i tråden, jag ställer alltså samma fråga gentemot dig!Samlar du på posts?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även du har varit aktiv i tråden, jag ställer alltså samma fråga gentemot dig!Samlar du på posts?
Vi stoppar där föreslår jagÄven du har varit aktiv i tråden, jag ställer alltså samma fråga gentemot dig!
Där fick du allt ett till inlägg din lilla rackare!Vi stoppar där föreslår jag
Skulle jag inte sitta på universitetetets WIFI skulle jag nästan öppna länken...
Perm ban på skolan!Skulle jag inte sitta på universitetetets WIFI skulle jag nästan öppna länken...
Typ så ja, vill inte att det ska hända p.g.a. en trolltråd på KS...Perm ban på skolan!
"Bildningens rötter är bittra men frukten är välsmakande." Aristoteles (384 f.Kr-322 f.Kr)Skulle jag inte sitta på universitetetets WIFI skulle jag nästan öppna länken...
Jag förstår poängen med det där mycket vackra citatet, men det gör inte IT-byråkraterna på skolan som inte tycker om när man surfar på porr, våld och andra hemskheter via deras nätverk..."Bildningens rötter är bittra men frukten är välsmakande." Aristoteles (384 f.Kr-322 f.Kr)
Vilken tur att min länk inte innehåller något av detJag förstår poängen med det där mycket vackra citatet, men det gör inte IT-byråkraterna på skolan som inte tycker om när man surfar på porr, våld och andra hemskheter via deras nätverk...
Jo, men i och med att det är en sexuell fetisch så kände jag att det låg lite i gråzonen, så jag undvek det. Nu är jag hemma dock och tar del av bildningens rötter samt njuter av dess frukter...Vilken tur att min länk inte innehåller något av det
Alla andra är lika konfunderade över vad TS faktiskt vill säga...Är det bara jag som inte förstår?
Jag visste vem Denke var pga att jag kan läsaEfter att ha läst hans inlägg och svar så går det väl att konstatera att det är en tidigare/nuvarande medlem som trollar då han med sina få inlägg identifierat denke som admin. Inget kanske en helt nyreggad person snappar upp direkt. Det hela känns ganska fantasilöst och plumpt dessutom.
Troll?Jag visste vem Denke var pga att jag kan läsa
Det är väl inte svårt att veta vem som är admin, står ju här ganska tydligt https://klocksnack.se/threads/välkommen-till-klocksnack-principer-för-forumet-uppdaterat-140710.5/Efter att ha läst hans inlägg och svar så går det väl att konstatera att det är en tidigare/nuvarande medlem som trollar då han med sina få inlägg identifierat denke som admin. Inget kanske en helt nyreggad person snappar upp direkt. Det hela känns ganska fantasilöst och plumpt dessutom.
Fast kollar man upp det om man ska trolla tråden?Det är väl inte svårt att veta vem som är admin, står ju här ganska tydligt https://klocksnack.se/threads/välkommen-till-klocksnack-principer-för-forumet-uppdaterat-140710.5/
Kanske inte, jag är ingen expert på troll. Men det är inte så svårt att ta reda på vem som är admin.Fast kollar man upp det om man ska trolla tråden?