• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp och sälj dött?

sveol

Cartier
Är det på grund av kommande jul eller ligger vi i något typ av skifte där sälj och köp värderingar inte sammanfaller? Tycker mig se fina dinkor till salu för rätt pris, men som inte blir sålda. Generella intryck.

Eller är det så att november bara är en seg månad?

Edit. Vet inte varför denna hamnade under lifestyle. Jag skyller på forumet, alternativt rödvinet. @admin, flytta?
 
Senast ändrad:

McFly

Cartier
2-Faktor
Dåligt med sportrollar... Annars kanske det hade blivit ett köp! För mycket mögel just nu :)
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Tror många tvekar inför jul, jag tog god tid på mig att bestämma mig även om jag var tvungen att köpa till slut :)
 

JohnDoe

Rolex
Den här tiden nu slutet nov till februarilönen är klassiska fyndartider. Bara julklappsgrejer är säljbara. Övrigt är iskallt.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Januari 2013 köptes det hej vilt vill jag minnas, bara att ha is i magen och lägga ut på sälj efter julafton så hugger nog folk :)
 
Topp