• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa eller ej? (DJ TT)

Izze

Cartier
Tjenare!

Som komplement till min DD skulle jag vilja ha en DJ i TT och har letat runt lite, har aldrig varit den bästa på att avgöra om en klocka är värd sitt pris eller inte.
Har budget på 45k, så om ni skulle hitta alternativ så är jag väldigt intresserad av det med.

Vad tycker ni om denna? : http://www.chrono24.se/rolex/datejust-steel-and-gold-36mm-16233-bp-1994-mint--id6274522.htm
Har redan pratat med säljaren och jag flyger till London den 27 augusti och kommer plocka upp den under min resa för samma pris som listat, det fanns enligt säljaren inget svängutrymme på priset.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Tjenare!

Som komplement till min DD skulle jag vilja ha en DJ i TT och har letat runt lite, har aldrig varit den bästa på att avgöra om en klocka är värd sitt pris eller inte.
Har budget på 45k, så om ni skulle hitta alternativ så är jag väldigt intresserad av det med.

Vad tycker ni om denna? : http://www.chrono24.se/rolex/datejust-steel-and-gold-36mm-16233-bp-1994-mint--id6274522.htm
Har redan pratat med säljaren och jag flyger till London den 27 augusti och kommer plocka upp den under min resa för samma pris som listat, det fanns enligt säljaren inget svängutrymme på priset.
Ser riktigt fin ut, lycka till och jag ser fram emot öppning
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Kan inte uttala mig om skick el dyl med någon auktoritet då jag inte kan Rolex. Men det där utförandet av DJ var den jag främst förknippade med Rolex när jag växte upp. TT jubilee tycker jag verkligen funkar, annars
är jag oftast skeptisk till TT modeller.
Jag ger tummen upp för denna, med ovanstående reservationer då :)
 

Izze

Cartier
Ser riktigt fin ut, lycka till och jag ser fram emot öppning
Ingen fara, lägger upp en paketöppning ;)

Kan inte uttala mig om skick el dyl med någon auktoritet då jag inte kan Rolex. Men det där utförandet av DJ var den jag främst förknippade med Rolex när jag växte upp. TT jubilee tycker jag verkligen funkar, annars
är jag oftast skeptisk till TT modeller.
Jag ger tummen upp för denna, med ovanstående reservationer då :)
Samma här, tycker inte om TT generellt, men DJ med jubilee är klockrent :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Såg mysig ut :)
Du får väl räkna in en service snart om inte det är gjort och det finns papper.


IMG_3467.jpg
 

Izze

Cartier
Tar gärna några fler åsikter, men som det ser ut (mycket från tråden) så plockar jag upp den om 10 dagar precis.
 
Topp