Precis som du skriver är set mina tankar/åsikter och ej faktabaserade sådanaIntressant och veta dina tankar bakom varför du inte tror på silver över tid?
Det är känslan jag fått men även historiskt har väl guldet gått upp betydligt mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis som du skriver är set mina tankar/åsikter och ej faktabaserade sådanaIntressant och veta dina tankar bakom varför du inte tror på silver över tid?
Nix! Närmsta är nog Frankfurt.Jag är nyfiken på de där automaterna där man kan plocka ut guldtackor istället för kontanter. Har vi någon sådan i Sverige?
Precis som du skriver är set mina tankar/åsikter och ej faktabaserade sådana
Det är känslan jag fått men även historiskt har väl guldet gått upp betydligt mer?
GuldcentrumD.I.T.C
Kanske finns annan tråd mer lämpad för syftet men den här kändes charmig så bumpar upp den. Dock kapar jag tråden och vänder på steken. Sälja guld! Vem betalar bäst? Guldbrev? Sefina? Guldfynd? Stureguld? Någon som har koll på var man får bäst betalt för guldsmycken? Gäller 18k.
Tack! Redan sålt dockGuldcentrum
Nej nej nej, aldrig sälja guld!Tack! Redan sålt dock![]()
För att?Nej nej nej, aldrig sälja guld!
Värdet är stabilt/ökar med tiden, perfekt att ha som skydd mot inflation.För att?