• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpa klocka på Island

Charles_

Guld
Ska åka till Island snart och tänkte utforska klockutbudet i Reykjavik. Någon som har erfarenhet därifrån? Vad jag förstår finns det endast en återförsäljare för exempelvis Tudor och Rolex (Michelsen). Hur står sig priserna? :)

Är de inte typ +/- 1-300kr beroende på valuta var du än befinner dig? Förrutom Schipool airport då :)

Ska åka till Island snart och tänkte utforska klockutbudet i Reykjavik. Någon som har erfarenhet därifrån? Vad jag förstår finns det endast en återförsäljare för exempelvis Tudor och Rolex (Michelsen). Hur står sig priserna? :)
jag var där i somras. de hade en keramisk daytona inne. Matchade svenskt listpris, men man var tvungen att köpa en rålecks till... Så det blev inget.

2C92B58D-F39A-46FD-86E4-148B24F2CD18.jpeg

Tillbaka
Topp