Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag var där i somras. de hade en keramisk daytona inne. Matchade svenskt listpris, men man var tvungen att köpa en rålecks till... Så det blev inget.Ska åka till Island snart och tänkte utforska klockutbudet i Reykjavik. Någon som har erfarenhet därifrån? Vad jag förstår finns det endast en återförsäljare för exempelvis Tudor och Rolex (Michelsen). Hur står sig priserna?![]()
Du skulle köpt en datejust 116200. Sålt daytonan och fått datejusten i princip gratisjag var där i somras. de hade en keramisk daytona inne. Matchade svenskt listpris, men man var tvungen att köpa en rålecks till... Så det blev inget.
Vilken jäkla dream, en dj och daytonan samtidigtDu skulle köpt en datejust 116200. Sålt daytonan och fått datejusten i princip gratis![]()
Jag vet. Men det var inte planerat.Du skulle köpt en datejust 116200. Sålt daytonan och fått datejusten i princip gratis![]()
AvbetalningJag vet. Men det var inte planerat.
Det var inte det problemet. Jag hade tre min på mig och var inte psykiskt förberedd.Avbetalning![]()
Det gäller att alltid vara redo...Det var inte det problemet. Jag hade tre min på mig och var inte psykiskt förberedd.