• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa Rolex hos AD

Scipio

Patek
2-Faktor
AD finns det många av om du breddar sökandet till resten av världen. Har du provat att söka på chrono24.com ?
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Hej! Steg in på Krons ur i Stockholm igår och skulle köpa en Rolex Explorer. Dom sa i butiken att dom hade 5 års väntetid på den eftersom att dom hade dragit ner produktionsnivåerna!? Kan detta stämma?
5års väntan på en 214270? Jag vägrar tro på att det stämmer. Det måste vara ett missförstånd av något slag.
 

Duckie

Omega
Såg samma Explorer i fönstret hos Nymans härom veckan, samt en blå Sub också (vitguld?) och några Daytonas-guld.

I somras klev jag in i Nymans och köpte Explorer direkt över disk då den fanns hemma på lager. Så fems års väntan verkar osannolikt och kanske nåt missförstånd? Frågade du efter en Daytona i stål kanske? ;)
 

KSV

Omega
Uppdatering: även jag var på krons ur igår och sökte två klockor, en 116613lb samt 116710ln, de sa att leveranstiden är 2 mån på suben och 3 mån på GMT, hur väl kan man lita på dessa tider? Kan de bli dubbla??
 

SIRdavid

Panerai
Uppdatering: även jag var på krons ur igår och sökte två klockor, en 116613lb samt 116710ln, de sa att leveranstiden är 2 mån på suben och 3 mån på GMT, hur väl kan man lita på dessa tider? Kan de bli dubbla??
Min erfarenhet av KRONS är att dom håller det dom lovar och att dom oftast överträffar sitt löfte. Så här du bara pengarna tillgängliga kan det faktiskt gå snabbare enligt min erfarenhet..
 

Double E

Omega
Mitt första (och hittills enda) AD-köp 2016:
Gick bara in hos Bergströms, provade den enda 114060:n som fanns i butiken och köpte den samma dag.

Är skyltex up for grabs utan kötider eller hur funkar det?
 
  • Like
Reactions: KSV

Kolfen

Friends of KS

Bilagor

  • IMG_9084.JPG
    IMG_9084.JPG
    245.1 KB · Visningar: 48
Topp