Låter inte helt rätt i mina öron.Hej! Steg in på Krons ur i Stockholm igår och skulle köpa en Rolex Explorer. Dom sa i butiken att dom hade 5 års väntetid på den eftersom att dom hade dragit ner produktionsnivåerna!? Kan detta stämma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter inte helt rätt i mina öron.Hej! Steg in på Krons ur i Stockholm igår och skulle köpa en Rolex Explorer. Dom sa i butiken att dom hade 5 års väntetid på den eftersom att dom hade dragit ner produktionsnivåerna!? Kan detta stämma?
5 år på en 214270?!
Exakt!?, vet att det är väntetid på subC, just därför var min förhoppning att en Exp1 skulle finnas inne5 år på en 214270?!
Say what!? Sålde min på en dag nyligen.Jag skojar lite såklart, men det finns ju en anledning till att alla ska ha en Hulk eller BLNR och att vanlig 116710 kan bli liggandes ett ganska bra tag på K&S.
Såg en Explorer i skyltfönstret på nymans för 1-2 veckor sen. Värt att kika.Hej! Steg in på Krons ur i Stockholm igår och skulle köpa en Rolex Explorer. Dom sa i butiken att dom hade 5 års väntetid på den eftersom att dom hade dragit ner produktionsnivåerna!? Kan detta stämma?
5års väntan på en 214270? Jag vägrar tro på att det stämmer. Det måste vara ett missförstånd av något slag.Hej! Steg in på Krons ur i Stockholm igår och skulle köpa en Rolex Explorer. Dom sa i butiken att dom hade 5 års väntetid på den eftersom att dom hade dragit ner produktionsnivåerna!? Kan detta stämma?
Tack, blir en trip dit!Såg en Explorer i skyltfönstret på nymans för 1-2 veckor sen. Värt att kika.
Den fanns i fredags också när jag knatade förbiSåg en Explorer i skyltfönstret på nymans för 1-2 veckor sen. Värt att kika.
Min erfarenhet av KRONS är att dom håller det dom lovar och att dom oftast överträffar sitt löfte. Så här du bara pengarna tillgängliga kan det faktiskt gå snabbare enligt min erfarenhet..Uppdatering: även jag var på krons ur igår och sökte två klockor, en 116613lb samt 116710ln, de sa att leveranstiden är 2 mån på suben och 3 mån på GMT, hur väl kan man lita på dessa tider? Kan de bli dubbla??
Detta låter ju trevligt! Får ta ett samtal dit i veckan!Min erfarenhet av KRONS är att dom håller det dom lovar och att dom oftast överträffar sitt löfte. Så här du bara pengarna tillgängliga kan det faktiskt gå snabbare enligt min erfarenhet..
Tack Makkanxd jag köpte den, dom sa att det var den sista inneDen fanns i fredags också när jag knatade förbi![]()
Grattis! Släng upp en bild vetjaTack Makkanxd jag köpte den, dom sa att det var den sista inne![]()
Mitt första (och hittills enda) AD-köp 2016:
Gick bara in hos Bergströms, provade den enda 114060:n som fanns i butiken och köpte den samma dag.
Är skyltex up for grabs utan kötider eller hur funkar det?
Tack! Vill inte sno tråden från KSV men här kommer en bildGrattis! Släng upp en bild vetja![]()