Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JakobZ skrev:David skrev:Lätt val. En 16610 eller 14060, beroende på om du vill ha datum eller inte. Tidlös klassiker som funkar till ALLT och bara går upp i värde.
Håller med där. 16610 helt klart. Du har världens bästa problem framför dig!![]()
Gavve skrev:Imponerande att träna varje dag i ett år! Eloge
Ska du gravera är i vart fall jag av åsikten att du ska käpa nytt... Blir rejält pajjigt med gravyr i annat fall
Aurum skrev:Gavve skrev:Imponerande att träna varje dag i ett år! Eloge
Ska du gravera är i vart fall jag av åsikten att du ska käpa nytt... Blir rejält pajjigt med gravyr i annat fall
Med finpolering är det i alla fall inget estetiskt hinder i vägen.
papadok skrev:Cykling tycker jag på samma sätt skulle kunna peka mot panerai (eftersom panerai-ägare gärna poserar tillsammans med vintage-racers och bär urbana cykelkläder på café).
Hade jag haft en så hade jag hellre gått ut utan kläder än utan klocka...Undersköterskan skrev:Nja, fungerar inte PO 8500 till kostym ?
Johan M skrev:Aqua Terra är en väldigt vacker klocka men det finns bara en plats på baklocket där du kan gravera. 365 får precis plats.
http://www.omegawatches.com/gents/produ ... terra-golf
Undersköterskan skrev:Annars gör ju en Aqua Terra 8500 det garanterat. Ett stiligt val; sportig men dressig i en och samma förpackning. Den ultimata kompromissen.
![]()
Bör gå att få tag på hos uraffärer som saluför omega, den har ref 231.10.42.21.02.002Norrland74 skrev:Återlivar denna tråd, (mitt första inlägg). Sitter lite i samma situation som TS tidigare.
Var kan man köpa en sådan variant av Aqua Terra? Hittar den inte någon svensk länk.
max skrev:Bör gå att få tag på hos uraffärer som saluför omega, den har ref 231.10.42.21.02.002Norrland74 skrev:Återlivar denna tråd, (mitt första inlägg). Sitter lite i samma situation som TS tidigare.
Var kan man köpa en sådan variant av Aqua Terra? Hittar den inte någon svensk länk.