Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är sugen på en orient ray men kommer inte förhasta mig. Det kommer säkert ändra sig. Om någon månad vill jag nog ha något annat. Tjusningen är ju att slå till efter moget övervägande
+1Äh, vad är det för tjusning i det??
Galenskap är halva hobbyn och "moget övervägande" kan leda till mycket dyrare inköp än planerat
Men oavsett om du skulle ändra dig på någon av de alternativ du har listat upp så är det rätt lättflippade klockor till en marginell förlust om du eventuellt ångrar dig.
Det där är ju tekniskt sett inte en dykarklocka då den inte upplever ISO-kraven.Singapore verkar ju ha endel att erbjuda när det kommer till klockor. Hittade även SNZF25 som jag aldrig lagt märke till. Ca 800 kr. Då kan man ju köpa två
![]()
Jag hade inte väntat till februari i och med att de sägs ha gått ur produktion. Snabba dig innan de tar slut är mitt råd.Kom på att jag ev. ska till Singapore i februari, och kan nog med fördel köpa klockan där!
+1 på den!en tråd där någon efterfrågar dyckarklocka och ingen har sagt aqualand än? vafalls?
https://klocksnack.se/threads/citizens-aqualand.327/
läs och inse att du lätt är coolast runt fikabordet om du har djupmätare i klockan![]()