• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpråd - första 'riktiga' klocka, Panerai PAM328

Qvarna

Omega
Länken sitter med adaptrar i caset. Vad jag vet är det exakt samma case på 312 som 328.
Jag kan ta en bild när jag har tillgång till bandbytarverktyget.
Så här ser adaptern ut.
5.jpg


Som fästs direkt på case.
4.jpg


6.jpg

Tittar man på baksidorna på PAM312 från bilder på internet så ser dem ut att ha exakt samma fasning i case. Någon med en 312 som kanske kan kliva in och posta bilder? @RicVin ?
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Så här ser adaptern ut.
5.jpg


Som fästs direkt på case.
4.jpg


6.jpg

Tittar man på baksidorna på PAM312 från bilder på internet så ser dem ut att ha exakt samma fasning i case. Någon med en 312 som kanske kan kliva in och posta bilder? @RicVin ?
eller tar man fram sin dremel och kör på... Det borde gå. ;)
Intressant att man inte kan köra länk på alla modeller. Kan man köpa en version för länk, men utan länk?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Så här ser adaptern ut.
5.jpg


Som fästs direkt på case.
4.jpg


6.jpg

Tittar man på baksidorna på PAM312 från bilder på internet så ser dem ut att ha exakt samma fasning i case. Någon med en 312 som kanske kan kliva in och posta bilder? @RicVin ?
Så här ser min 312:a ut..
image.jpeg

Ser ju onekligen lika ut.. Men jag har för mig att det är ngt annat som spökar när det gäller länk på "olänkade" modeller... @masterkiller !! Har för mig att du förklarade detta nån gång..
 
Topp