• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpråd Samsung Smartphone

ollkli

Rolex
2-Faktor
Bumpar denna. 8 månader höll galaxy s5, fulla med massa onödigt skit som sagt.

Nexus 5 verkar ju som bra skit, håller kameran? Inte imponerad av kameran på S5an ska tilläggas.
Annars finns ju LG G3 samt HTC One, vafan ska man välja?


Finns helt klart bättre kameror än den i Nexus 5 (läs iphone 5S/6, Sony Z3). Men som mobilkamera gör den inte bort sig. Ska du däremot skriva ut bilder osv så är det inte rätt väg att gå.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Finns helt klart bättre kameror än den i Nexus 5 (läs iphone 5S/6, Sony Z3). Men som mobilkamera gör den inte bort sig. Ska du däremot skriva ut bilder osv så är det inte rätt väg att gå.

Alright, bara man får bra bilder på wristshot tex så är jag nöjd. :)
Inte mycket betänketid, behöver den idag så lutar ju mot en Nexus 5.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Alright, bara man får bra bilder på wristshot tex så är jag nöjd. :)
Inte mycket betänketid, behöver den idag så lutar ju mot en Nexus 5.


Tilläggas bör att Google avslutat produktionen helt av Nexus 5. Så de som finns kvar nu är dom sista som går att få tag på. Det är verkligen mycket telefon för 2700:-.
 

Icaras

Rolex
Mitt tips måste bli: köp ABSOLUT ingen samsung. Jag är mobilflipparnas mobilflippare och samsung är det jag ogillat mest. Har haft alla iphones som släppts i Svedala (förutom 6an). Testat i princip alla android flaggskepp däremellan. Enda gången jag riktigt fastnat för android är med Nexus 5. Underbar telefon. Man kunde såklart önska bättre batteri i den även om lollipop uppdateringen förbättrade den markant. Sony Z3 ligger rätt nära stock android med deras "skin" och har fantastisk kamera och batteritid (lätt 2 dygn). För tillfället sportar jag Motorola Moto X2 2014 som oxå är stock android. Den eller nexus 5 är mitt tips.

Har du eller ni andra något tips på androidlur från i år eller som släpps i början av nästa år? "Liten", snabb med bra programvara.

Har just nu min galaxxy s2... största problemet med luren är att minnet till appar mm. är minimalt. Lider nya androidlurar av detta också? :)
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Har du eller ni andra något tips på androidlur från i år eller som släpps i början av nästa år? "Liten", snabb med bra programvara.

Har just nu min galaxxy s2... största problemet med luren är att minnet till appar mm. är minimalt. Lider nya androidlurar av detta också? :)

Z3 Compact!
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Saknar min s5 för mycket, fan gillar inte nya mobiler eller när det sker ändring. Nu sitter här man med en Nexus 5, grym lur men hatar att börja om från början med telefonen. PM om någon vill köpa, bra pris.
 
Topp