Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...din partner var oskuld när ni träffades eller?
..get over it mannen... ...skaffa en 321-Speedy OCH en matt 5513 o sen är du set for life!![]()
Hahaha jag bär mina klockor på handleden. Funderar på hur du bär dina?Att köpa klocka begagnad känns lite som att köpa begagnade kalsonger.
Oavsett hur mycket man tvättar dom så vet man att någon annan haft dom på sig...
Begagnat är supersmart ekonomiskt sett men vetskapen om smutsiga kalsonger skulle jag inte bli av med.
+ 10 på den!Att köpa klocka begagnad känns lite som att köpa begagnade kalsonger.
Oavsett hur mycket man tvättar dom så vet man att någon annan haft dom på sig...
Begagnat är supersmart ekonomiskt sett men vetskapen om smutsiga kalsonger skulle jag inte bli av med.
Glömde säga att jag sportar 18.5cm handleder.
Därav min tveksamhet till klockor under 43-44mm.
Det absolut bästa som skrivits i den här tråden hittills.Då du inte verkar gå att få in på det kloka beg. spåret(och det är ju vi andra glada för så att det kommer ut lite prisvärda klockor på K&S..) så skulle jag fundera så här:
Köp en vanlig Speedy för 27000: http://www.uret.se/omega-speedmaster-professional-first-man-on-moon-p-334.html
Sälj PO:n och köp en SubC.
Klart!
![]()